Alla inlägg under september 2007

Av Fairy J - 29 september 2007 16:28






ÄLSKAR min linda MEST o så va det me att!

PUSSSSSSSSSSS***********


Dett är länken till hennes blogg:


www.minnova.blogg.se
Av Fairy J - 29 september 2007 16:02

HAAHAHAH! FY FAN! Vilken cp rolig kväll det blev igår! HELT oväntat! Ringde Sandra för ja ville hinna träffa henne innan ja drar. Vi sticker på fest, ja blir full...

O så kom Emile förbi med, så gullig, bara för att säga hejdå till mig. Det va snällt....

Börjar gilla mitt singelliv mer och mer nu... olalalalal! hihohohoh!!!!!!


FETT kul va det! O full va jag. Men ja fick det ja ville ha iaf, men vad ovanligt då? Får jag ju alltid hihihih :D Dansade massa me Jacke, drack lite, passoa, o maSssa öööööl....O dansade till electro music 4 my soul :P

mmmmumma! Blev piercad med en vanlig nål högt upp i örat, som ja velat ha länge!Blev snyggt, tycker ja själva iaf! "Johanna kommer aldrig våga..." Yeah teah baby. Eller hur!IN YA FACE!! :) det va la ingenting! Knakade lite bara, haha! Sen råkade ju en viss person ta hålet helt FEL först, så ja fick göra om det. Så då fick vi göra om det...

Nu vill ja ha en ny. Var? Vill ha fler i öronen, ett till i näsan, eller en till i labret... O i den intima delen oxå då förstås hihhihi :D

Sen idag sminkade jag Danielle, hon blev snyggggggg! Men alla sa att hon såg ut som mig, hehe. Vilket måste betyda att ja e sjukt snygg!

OK nu e egot på top! :)


Ikväll e ja hemma hos Linda me henne O Sandra,. Skulle bjuda på vegkäk, men självklart tål minte Linda qorn färsen... GAAH!


WELL. Mår bra. Denna helgen har varit PRIMA! Hela veckan har varit prima om sanningen ska fram!
Mår som en prinsessa!

Kunde man inte trött på nårra veckor sen...

Livet leker!


Kärlek!

Av Fairy J - 28 september 2007 15:15

Vaknade nyss. Tror ja håller på att bli sjuk. Läpligt!

Åker ju lixom om 5 dagar!

IIH! Börjar verkligen dra ihop sig, shit va nervös ja är, samtidigt som jag längtar massor!

Jaha vad händer idag då? Vill egentligen hinna träffa Linda, Jessica, Emma, Jenny en sista gång innan jag drar. Det jobbiga är att mamma åker till Gotland ikväll, så hon kommer inte kunna köra mig nånstans. Vilket kommer att betyda att jag blir fast här i skogen hela helgen om inte någon kan köra och hämta mig. GAAH va drygt!

Men det löser sig kanske, får hoppas det! Givetvis råkade jag överdosera medicinen lite igår. Somnade med datorn på och ljuset släckt. Så jävla svårt att veta om en eller två räcker? Ibland räcker det med en, ibland måste man ta två.... Skit medicin! Men man slipper ju panikångesten av den iaf...

Ska springa ner och fixa med tvätten nu. Massor som behöver tvättas innan London resan. Fan... Om 5 dagar är jag verkligen där.!!!!!.

Paniken börjar krypa längs ryggraden. Lämna katterna... o mamma! O Mina älskade ängla vänner! YSCH! Men jag måste... Det kommer bli bra!


~Änglakyssar till mina underbara vänner, familj o husdjur~

 ~¨~ SmaCk ~¨~


Av Fairy J - 27 september 2007 14:21

Igår var en händelserik kväll.

Börkade med godis hemma hos Jessi Angel framröf idol. Slutartade med limmo till kalskrona.

Träffade Jenny, det va askul för det va så länge sedan...

Så vi åkta dit och ja drack faktiskt en del, eller en cider, två små öl o två aquatini(heter dom så?).. Massor som raggade på mig hahahaha! Helt sjukt kul!
Men sen slutade det med efterfest hos en snubbe som jag råkade mysa lite med typ, mer va det inte---Somnade brevid han o på morronen rusar hans ex in o e vansinnig, och jag oxå kan jag lova! Hon kallade mig 14is! EEEEH ja e snart 22! Jävla BULTFITTA!

Hon slog sönder massor med saker, samt honom, och sa att det två barnen han har med en annan tjej e hennes oså. Helt sjukt va e det!

Men sån skit tar ja INTE! Fittfan fick veta va hennes plats är. Jävla syna....


Nu vill han träffas massa mer, and I'm like..eh. Säger att han e kär i mig... Efter EN kväll! eh what ever!


SOLSKEN på mina fina!

Av Fairy J - 26 september 2007 15:15

Idag känner jag faktiskt, tro det eller ej - lycka !

Vet inte vad det beror på. En hel natts sömn utan en endaste mardröm, inte ens nån jobbig eller sjuk dröm.

Vaknade sent dock. Måste vända tillbaka dygnet nu. Det här funkar inte, syrran kommer halshugga mig om jag sover så här länge om dagarna!

SERIÖST!


Hmmm. Sara hade skrivit. Jobbet som bartender bar i Clapham. Kan tyvärr bli grymt krångligt att ta sig dit och hem varje dag från Beckenham,,,

Drygt!

Men syster sa att det var ett mysigt café i Beckenham som sökte personal. Ska fixa mitt cv idag, så jag har det gjort.


Nu ringde jag csn oxå. Fan va duktig jag eeee! Haha, att man ska tycka att det är en sån bragd att man gör det man ska! I vilket fall skulle dom stoppa utbetaldningen från och med nu och jag ska betala tillbaka pengarna dom redan satt in. Så det blir inga problem i framtiden, Kommer ju defenitivt att söka till samma skola nästa höst. Ingrid min lärare ringde förut och hon sa att jag är varmt välkommen nästa höst ist. Kändes skitbra!

Jag är ju inte såå gammal än. 22 nästa år. Fattar inte varför jag får ångest av tanken på att jag hoppar av skolan nu när jag har möjligheten igen nästa höst? Hm, antar att det beror på att jag verkligen verkligen sett fram emot det här läsåret. Men det kommer fler, och nu ska jag fokusera på mig själv på bortaplan och det kommer nog gå bra. Egentligen har det nog alltid varit bäst att resa lite och sånt Innan man sätter sig i skolbänken, så kan man ägna kommande år att skaffa sig den utbildningen man vill och att bli det jag vill. Alltså designer...

Är lite nervös men det reder sig väl!


Igår ägnade jag större delen av kvällen åt att kolla på vackra män på internet hihih! Varför finns det t.ex inga riktiga karlar här omkring?

Sånna hunkar som typ Johnny Knoxville! :D:D:D

Han måste nog va min drömkille! Så FUKKKKKING HET!



http://www.youtube.com/watch?v=4IwmbsuTG80
Av Fairy J - 25 september 2007 16:37

Jag är konstant trött. Efter att jag till sist beslöt mig för att gå och lägga mig igår fick jag överleva veckans panikångest attack. Jag ryckte som en galning och hade världens hjärt klappning. Så fort jag nääästan somnat ryckte det till i hela mig och jag nästan skrek efter luft. Kändes som hjärtat stannade varje gång. Har inte hämtat ut mina xanor än, men efter 3 atarax kunde jag till slut somna.


Har ringt hela dagen och försökt få svar från Ambassaden i England hur det egenrtligen ligger till med medicin intag i England. Det är ju trots allt narkotikaklassad medicin jag har, inte såå roligt att fastna i tullen!!

Fick någon sida, ska kolla lite nu....

Jag lukatr svett och är allmänt äcklig. Orkr inte bry mig.

Ska väl strax hoppa in i duschen, tänkte bara kolla lite teve först, sen ska ja ringa Maria oxå. Fan va ja saknar henne nu, längtar, om en vecka har jag anlänt ooohhhhhhh va skönt!

Saknar Jessi,,

~~~


Av Fairy J - 25 september 2007 03:19

Jag har svårt att sova. Somnar jag så kommer bara mardrömmarna.

Natten är värre än dagen. Sover dåligt, men när jag vaknar känner jag samma sak som nu. Att jag inte vill vakna. Bara fortsätta sova. Och drömma.

Vilket som är mest skrämmande vet jag inte. Natten vs Dagen.

Är paranoid. Tycker mig se saker överallt. Rädd för att vara ensam, så många ansikten som gömmer sig i skuggorna.

NEJ Johanna. Får säga till mig själv på skarpen. Fall inte nu. Du ska ju resa - allt blir så bra. Skit i sveken, skit i dina sönderstuckna fötter. Dom repar sig, det blir bra igen. Jag kommer bli trygg igen, jag behöver ingen annan människa att göra mig trygg!!

Eller?

Jag är kluven. fundersam, ständigt grubblande. VILL INTE. Jag är nog mest bara äcklad av livet just nu. Det har vänt mig ryggen igen precis när vi börjat skapa oss en relation med varann. Livet tycker inte så bra om mig har jag märkt. Men mina vänner lever, och min familj, och mina katter. Utan dom skulle allt rasa. Jag har stöd. Jag är älskad. Men det är konstigt för varför känns det som att alla bara vill skada mig?

Jag måste ut ur dimman innan den tätnar, för gör den det är jag förlorad.

Av Fairy J - 24 september 2007 18:24

Kom nyss hem. Har varit hos läkaren. Han skrev ut 100 st xanor till mig. 100 st xanor skulle kunna låta mig hamna i dvala i iaf två veckor. 100 st xanor skulle kunna ge mig ett besök på sjukhuset i överdos. 100 st xanor skulle kunna ta mitt liv. Men jag känner varken för att hamna i dvala, sjukhus eller att dö.

Jag fick dom bara för att jag ska kunna ha medicin i London. Så jag tänker ta dom så som man ska. 1-2 vid behov. Är starkare nu är förr. Behöver inte bli skit beng på benso längre. Har inte det suget längre, inte ens trots omständigheterna och min ständiga ångest.

Jag vill inte skada mig själv längre. Jag vill läka.


Han sa även att jag ska sluta ge mig själv skuld över hur folk behandlar mig. Det fick mig att tänka till. Det är lätt att skylla ifrån sig som många gör när det egentligen är dom själva som beter sig illa. Pga mitt upp&ner mående så har dom en anledning att säga att allt beror på mig...

Han sa att han tyckte jag jobbat mycket med mig själv på kort tid, och att han såg stora positiva förändringar. Det var jätteroligt att höra, och han har faktiskt rätt. Är rätt stolt över mig själv egentligen. Jag har kommit en bra bit på vägen i min sjukdom. Nu är det mest panikångesten jag vill komma över, men det får ta den tid det tar. Jag känner mig iaf starkare. Och ingen ska få behandla mig dåligt. Jag är för värdefull för det!


Åkte till Jessi Angel igår. Älskar henne såå mkt <3

Funderar på att va nykter ett jävligt bra tag faktiskt, man får inspiration när man umgås med Jessica. Tror seriöst jag supit bort en hel del av min brain. Nu för tiden när jag dricker så räcker det med att blir lite full, så börjar jag t.ex vingla skitmycket. och blir jag bra full så bara rammlar jag. Rammlar rammlar rammlar.. Skitskämmigt! Jag är trött på det liv jag levt i så många år nu. det ger mig verkligen inte ett skit längre. De senaste månaderna har jag bara undrat vafan ja sysslar med egentligen. Drar på fester, träffar allt folk, blir full som ett as... det är inte ens kul längre. Älskar musiken men behöver en rejäl paus. Fast en heel del clubar i London lär ju besökas anyway kan ja säga! :)



 23:50

Kollade upp en massa angående medicinen, och det blir nog svårt att ta med den.. Alla 100 st iaf! Fast så många behöver jag ändå inte, tyckte han överdrev lite läkaren när han skrev ut så många, men ja behöver ju ett gäng ifall ja får värsta fete ångesten där nere. ska ringa Engelska ambassaden imorrn o fråga vad jag behöver för intyg med mera för att få ta med.


Beställde flygbiljetten förut, så snart åker jag! Kommer sakna mina bebisar såå mkt! GAAH det e lite jobbigt faktiskt, men vad gör man? Har inget annat val än att åka som jag känner det just nu iaf. + att jag ju självklart vill till London såå mkt. Men kommer sakna tryggheten här hemma, men det är väl smällar man får ta. Måste jobba bort det där med att jag blir "otrygg" så lätt. Måste bli starkare!

Är så jävla uttråkad här hemma om kvällarna. Finns liksom ingenting att göra. Sitter här i brist på annat. Skulle behöva rutiner igen. Det blir det nog i England. Syrran kommer aldrig tillåta att jag slackar runt så som jag gör här (!) Då kommer det massa onödigt tjaffs. Hon kan ju va precis som en annan... Lite värre t.o.m hahaa! Fast ja älskar henne massor, det ska faktiskt bli kul att få umgås lite mer med henne, träffas ju tyvärr inte så ofta. Tråkigt eftersom hon är det enda syskon jag har.


~Kärlek




Ovido - Quiz & Flashcards