Alla inlägg den 12 september 2007

Av Fairy J - 12 september 2007 10:07

Ytterligare en dag att vakna upp till detta helvete. Drömde om han inatt, att han svarat på mina sms, blev så besviken när jag insåg att det inte var så. Måste ha svar på frågor. Måste veta hur han kan säga att han älskar mig när han gör såhär. Vill veta om allt bara varit lögner. Om han egentligen hatar mig. För jag förstår inte hur man kan göra såhär om man inte fullt ut verkligen hatar någon. Just denna tystnad från honom. Denna nonchalans. Han borde ju vilja förklara saker och ting. Vem är han egentligen, känns som att ja aldrig kännt honom. Allt måste ju bara varit fejkat, annars kan man inte stå ut med sig själv när man gjort som han... Fattar inte. Vill bara sova!!! Men så fort ja vaknar är det omöjligt att somna om...jag minns när man haft en mardröm att han ska läman en, o vaknat upp o inte vetat om det va sanning eller inte, men sett han ligga brevid mig eller sitta vid sin dator. Fan vad jag önskar att det var så i detta fallet. Men det är verklighet denna gången, han har stuckit, o han vill inte veta av mig...

Ringde psyket nyss, måste ha min medicin, kommer inte klara detta utan den... Har försökt klara mig på ataraxen jessica gav mig förra veckan men dom e snart slut, o ja behöver mina xanor. Hoppas läkaren skriver ut dom. Ringde även Robin men inget svar. Fan vad jag önskar att jag kunde komma över honom...


15.13

Pratade nyss me psyk. Har både mitt xanor o atarax recept liggande på apoteket nu. Bara jag kan hämta ut dom, har ingen legitimation här ju! Hoppas det räcker med att mamma legitimerar mig...Har ringt han hela dagen. Inget svar. Tänker inte ge mig förän ja får mina svar! Man kan inte bara va så seriös med någon så länge, o sen bara "jaha hejdå"... jag behöver svar på allt. NÅGOT svar måste han väl ändå ha mer än att han mår dåligt?! Är det mitt fel då eller, eftersom det e mig han lämnar? Ärliga svar vill ja ha, sen får dom göra hur ont dom vill. Kommer aldrig kunna gå vidare om ja inte fattar hur och vad som hänt som fått han till att göra såhär.

Ovido - Quiz & Flashcards