Alla inlägg den 23 september 2007

Av Fairy J - 23 september 2007 16:59

YSSA! Vad mkt skadat folk det finns! Man slutar aldrig att förvånas!

Men jag vet, jag är BÄST! Så det är klart, inte trodde ni väl ni skulle kunna glömma mig!? HAHAHHAAHAHAHHA :P


Har kanske ett jobb i londoN! Som bartender! Men det är inget bestämt än, men kanske... Isf blir jag glad, WOHOO!


Jag har märkt att jag blir stark av att vara arg! Det är bra! Hellre arg än ledsen! Motgångar gör en stark. Jag ska leva mitt eget liv nu. Och ingen ska få förstöra för mig! Vill absolut inte ha ett förhållande just nu. Inte på något plan. Vill varken dejta någon eller va tillsammans med någon. Jag är fullkomligt utmattad på allt som har med förhållanden att göra!

Dessutom är alla killar svin, så vem vet om ja någonsin skaffar mig ett förhållande igen blir det kanske med en tjej!

 I'm gonna fix this shit! I'm gonna be just fine :D


Snart prövar jag mina vingar på annat håll. Vingarna är lite trasiga, men jag kan fortfarande flyga med dom. Och jag tror att jag kommer kunna flyga högre än tidigare, för när mina vingar repar sig, så kommer dom va starkare och vackrare än innan!



Har kollat på film idag och nu gör pappa vegetarisk gryta till mig :)Är så glad jag har min familj, dom betyder fan allt! Oså mina älsklingar Linda, Jessi och Emma så såklart! O kissarna! hihi <3

****

OK!

Av Fairy J - 23 september 2007 01:29

Jag fattar! DU FATTAR INTE ETT SHIT AV VAD JAG SKRIVER!!!!!!!!

Det är som att tala till en FUCKING VÄGG!!!!!!!!!!!

Hann inte ens ändra till att man inte ska kunna kommentera förän han har varit här och skrivit igen!

Fan vad arg jag blir! Hur kan du ha mage att överhuvudtaget höra av sig efter vad du gjort!?


OCH DET VAR INTE DIG JAG SYFTADE PÅ NÄR JAG SKREV OM ATT MITT EX RAGGAT PÅ ANDRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vafan fick dig att tro att det skulle va dig ja syftade på!? Jag va nyss förlovad med en annan, hur kan du råkat undgå att missa det när du tydligen håller dig jävligt uppdaterad här?!...


Fy fan va detta irriterar mig alltså. har jag fått med en dagisklass av efterblivna ex att göra eller? Den ena tyst som i graven, den andre som vägrar lämna en ifred!!!!!!!!!!!!!!!

Tacka fan för det rödhåriga exet, han är det normalaste ex jag har!

Det där trodde jag ALDRIG ja skulle skriva!!!! (!) Det visar bara hur långt det här hjulet har rullat...


Jag blir alltså tvungen att göra så att ingen kan kommentera NÅGRA utav mina tidigare inlägg. JÄVLIGT roligt jobb men vafan gör man. Människan förstår ju tydligen inte svenska!

Pallar inte se dina JÄVLA KOMMENTARER HELA JÄVLA TIDEN JAG FÅR ETT FRISPEL!

Helvete!!!!!


Jag skiter i om du skaffat dig en utbildning! Skulle det få mig att vilja ha dig tror du? DET BERÖR MIG INTE!

Jag skiter i om du först NU insett vad du HADE, alltså MIG. Det är DIN förlust, INTE MIN. Jag har aldrig mått så bra som den dagen jag gjorde slut med dig!!!!


Jag sa till dig att det kommer att komma en dag när du får ångra ditt beteende mot mig. Att du sprang o försökte få vår polares mamma i säng, att du slog mig, att du förnedrade mig, att du sket i mig, att du pundade sönder ditt liv,.Men du fortsatte som du gjorde. Sa även till dig att jag kommer att vara det bästa du får i ditt liv. För människor som du brukar inte lyckas speciellt bra, på några plan! Du blev arg när jag sa det, tror t.o.m ja fick mig nån smäll för att ja va så "uppkäftig"...


Och nu har du lyckats knarka dig till psykos, dina vänner vill inte ha med dig att göra längre och då vill du att vi ska bli ett par. Det är nog den mest snevridna verklighetsuppfattning jag har. Det skulle aldrig kunna hända. Inte i ett annat liv, inte i en annan galax...

Det är inte mitt problem nu att du nu plötligt fått världens fete ångest över dina tidigare prioroteraingar och handlingar.

JAG HAR EGNA PROBLEM! Och lägger ja inte fokus på mina egna problem, så lägger jag fokus på min familjs problem, eller mina vänners problem, eller regnsskogens problem, men DINA problem rör mig inte i ryggen!


Skyll dig själv! Det va du som såg till att det tog slut med dina handlingar, du tror väl inte man bara kan komma två år senare och förvänta sig att jag ska ta tillbaka dig?! Tror du det är du fan ta mig dummare än jag trodde!

Och det det där kristall hjärtat jag gav till dig som du hela tiden tjabbar om, se det för vad det är! En fin gåva du fick för typ 4 år sedan.

Det va gulligt - då. Och det är det säkert fortfarande för dig men håll lite i det isf d,å och tyck det för dig själv! jag har gett många andra killar presenter efter detta lilla du. OM du bara visste!


Nu tänker ja inte lägga mer energi på det här! För detta är också skit som tar upp min energi! Jävla energi vampyrer! Ska fan börja bära crusifix vartenda dag tills ja slipper er!



Du får älska mig bäst du vill. Det är inte ömsesidigt!!!



Hur mkt mer klarspråk ska en människa behöva skriva?!

OCH att man ska behöva va så jävla elak!


Tänker inte nämna ett ex till i den här bloggen!
Den här bloggen ska få bli en ex-fri-zon!!!!!!!!

Jag önskar att hela mitt liv kunde va en ex-fri-zon!


EX SUGER!!!!!!!!!!!!

Av Fairy J - 23 september 2007 00:01

Nu har mitt psycho till ex har lagt till mig som sin vän i facebook + tryckt in två nya kommentarer om att jag är "vacker" och "smart" och att "han bara råkat putta mig en gång" (!!!!!/%"&"&"/"/EEHHH!/!/!/!!!?VA!??!)

Sen hade han skrivit nått "jag kommer aldrig att släppa kärleken till dig"

OCH SÅNT tycker jag INTE om!

FÖR HELVETE! Nu är det som såhär, ok om det nyss tagit slut, men det är snart TVÅ ÅR sedan det tog slut. Jag orkar inte med detta just nu!

Har ett fett pissigt liv som det e just nu, palla med en massa oönskade miffon som stalkar en!?!?!??!!? Jag tycker det är läbbigt. Visst läs gärna här om mitt liv intresserad dig så jävla mycket. Fattar bara inte varför du gör så mot dig själv med tanke på hur länge det är sedan det tog slut mellan oss så borde du väl kunna gå vidare och få ett bra mycket bättre liv än att jaga mig? Kommer ju ändå aldrig ta tillbaks dig, hellre skulle jag dö! SERIÖST!

Vill inte va din vän, har tillräckligt med vänner.

Och detta är inget jag skriver för att jag tycker att det är roligt att dissa folk, för tro det eller ej, men det tycker jag faktiskt inte!

Jag är bara ärlig. Ärlig och jävligt trött på alla förbannade människor (speciellt killar) i denna världen! Vafan är det frågan om? Är jag nån jävla magnet som drar till sig retards eller?! Man kan ju börja undra. Blir bara så förbannad på allt. Hela jävla mänskligheten... Jag ORKAR verkligen inte detta just nu!!!! VAD är det MED folk! Dom behandlar en antingen som skit, för att sen vilja behandla en med kärlek, eller också behandlar dom en med kärlek för att sen börja behandla en som skit!


LÄMNA MIG IFRED! Snälla förstå detta, acceptera, gå vidare, gör vafan du vill men kontakta mig inte mer för jag vill inte det! För den delen kommer du inte KUNNA kontakta mig mer, inte här iaf, för jag gör så att ingen kan kommentera här mer. Är ändå bara du som gör det och dina kommentarer klarar jag som sagt mig BRAAAAAAAAA utan så nu vet alla vad det beror på om ni nu skulle vilja trycka in en kommentarer. Med Start Nu.


En person ja ska lämna ifred för all framtid 4-sure är min senaste fjäder i hatten.

Exet ja va förlovad med för tre veckor sen som nu sitter fullfjädrad o badbolls raggar på nya brudar! Först när ja såg det blev ja lessen, sen förbannad eftersom det e så nyligen det tog slut, och eftersom han senast för två veckor sen skyllde på att "han behövde va ensam" och "han letade inte efter någon ny för det fanns ingen annan än mig" och han kommer alltid att älska mig" Hade fett svårt att fatta hur en människa som låtsats vara en så pass bra person bara kan gå och bli så jävla bög i huvvet, och hur en människa bara står ut med sig själv när han ljuger som han gör.

Men efter ett tag började jag äcklas istället och nu tycker jag ta mig fan bara synd om fanskapet!

24 år. Outbildad. Aldrig lyckats slutföra ett SHIT i sitt liv. Tycker han e sååå duktig som inte knarkar men trycker i sig tripper så fort han tagit en öl. Är inte det knark?! HAHAHA vem försöker du lura egentligen!? HALLÅ!

Ljuger konstant. Raggar brudar på nätet så fort det tar slut...Visar noll hänsyn, respekt, dåligt samvete, tecken på att han är ledsen för att det blev såhär. Låter det inte gå ens en liten fucking månad innann han är igång med sitt "ungkarlsliv" efter att fullständigt ÖVERÖST mig med kommentarer som "vi ska alltid vara tillsammans" i nästan ett år...

Äh, vafan är det att ha!? Klarar mig utan den här skiten!


Trodde jag stött på världens alla skitstövvlar allaredan med tanke på alla andra pantade miffon man vatt tillsammans med men jag hade fel!

De andra visade iaf va det va för några, jag visste att dom var knepiga men gick in i förhållandet ändå,  han utger sig för att va så jääävla snäll och kärleksfull för att sen sätta en kniv i en utan förvarning, spotta på en och sen gå därifrån utan att se sig  om!

Detta är sista bloggen jag NÅGONSIN kommer att skriva om den människan. Har haft lite svårt att släppa han (det har ju faktiskt inte ens gått tre veckor sen det tog slut) och saknat han osv, men nu är det slut på det! Tar inte sånt här, jag är fan för bra för det! Jag tycker själv att jag är för bra för det! Vill inte ens ha tillbaks honom om det skulle gå!

Han är inte värd en endaste liten rad, tår, ord eller minut mer av min tid!

Han kan sitta där på sin badboll och hitta sig en ny brud, precis som han gjorde med mig när han precis dumpat sitt stackars ex, och så kan han fortsätta så 4-ever and ever! Tycker bara jävligt synd om brudarna, men det är inte mitt problem!

I'm moving on!


SÅ! End of kapitel Robin! 4 GOOD THIS TIME!


För övrigt har det varit en mysig dag. Jag och Linda har umgåtts hela dagen. Varit ute och gått lite med Nova och sådär och mest bara pratat och fulat oss åt gamla minnen...

Älskar min Linda och lilla Nova mest i världen! Ni är FINAST!<3<3<3<3


LÄNGTAR SÅÅÅ MYCKET tills jag flyttar!

Mina supergulliga klasskompisar ringde förut och sa att dom saknade mig och ville att jag skulle komma till skolan innan jag åkte så att dom kunde krama mig, såå söta! <3

Känns ruttet att behöva sluta, men som sagt. Har mina anledningar.


Började fall som ett löv. Ångrade sig halvvägs ner,

förvandlades till en gul fjäril och flög sin kos






Ovido - Quiz & Flashcards