Direktlänk till inlägg 10 september 2008

:)

Av Fairy J - 10 september 2008 12:34

Sa..hemma igen nu da ... Uhh ja kommer inte ens riktigt ihag hur man skrievr med ett engelskt tangentbord...Heheh!!

Ar sa trott, o ont i magen.. Somnade med kladerna pa, varlens javla smarta igar kvall.. Lite battre nu iaf...

Fan va mkt det ar ja ska gora idag.. Tvatta, har seriost huuur mkt tvatt som helst nu, eftersom ja va sjuk efter Boom sa tvattadeja inte mina Boom klader, nice som fan! Sa nu maste ja tvatta dom, + kladerna  fran sverige, elelr en del av dom iaf, det mesta var ju rent..  Sen maste ja fixa klart mitt cv, borja skicka ivag det till olika stallen, ringa han snubben pa tidningen o kolla om det finns jobb kvar, risken e nog ratt liten men skadar ju inte o kolla..

Sen fixa klart i rummet, ga till doktorn borde ja oxa gora eg for min blaskatarr..  + att den finaste manniskan kommer ju imorn!! OM han kommer in i landet, han ringde mig igar och fragade om han kunde ge mina uppgifter till, ja det vet ja inte ens vilka det va till men typ dom som beslutar om han far komma in i landet eller inte och det fick han saklart.. sa om dom ringer ska jag bara saga att vi traffades pa Boom och att han ska komma och halsa pa mig yada yada.. Ooo ja hoppas verkligen han kommer in i landet!!! Eller, klart han kommer in i landet, finns inget annat alternativ for ja ska traffa honom!! sa ar det bara!! <3 <3 <3


Nehe,,, Kaka fruktost o sen satta igang e allt, ska se om ja inte hinne ladda upp alla foton fran helgen me sen o slanga upp i bilddagboken.,...


Lots of kisses x x x x x x x x x x


 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Fairy J - 29 december 2011 05:51

Efter julen blev jag förskyld, så senaste dagarna har jag bara legat hemma och försökt kurera mig.. Jäklar va produktiv ja varit i att researcha olika områden! Har googlat bali, naturvandringar i norge och tagit reda på mängder av fakta angående olik...

Av Fairy J - 29 december 2011 05:34

Shit va länge sen det va ja bloggade här haha... men jag hade bra musiksmak redan för några år sen verkar det som :P hmm, kanske skulle man börja använda bloggen igen lite då o då?...den som lever får se, ljus o kärlek ...

Av Fairy J - 26 februari 2009 22:07

Waaah, kakar lite mat fran tidigare o lyssnar pa sensient. Forbereder mkig, kl 3 splear namligen Sensient o klart som fan ja ska dit! Antligen lixom.. Sa javla svart att fa sen han i denna delen av varlden! Sa ska strax duscha o fixa till mig sen dr...

Av Fairy J - 11 februari 2009 23:50

Livet kanns skont att leva!! Har varit och fixat haret.. Blev morkrott med kort snedlugg - assnyggt! Ska fixa upp lite foton sa snabbt ja kan.. Har haft 3 dagar ledigt pa jobbet for vadret har vatt daligt och da e det ju ingen ide att ga ner dit efte...

Av Fairy J - 2 februari 2009 15:05

IIscha...Skulle jobbat idag nere pa mitt nya jobb pa stranden men gick aldrig dit. Jag vet att jag maste, men jag bara vagrar,. Jag vill inte sa enkelt ar det!!!!!! Jag HATAR att jobba som servitris.HATAR..Hmm skrev jag att jag HAATAAAR det?? Klarar ...

Ovido - Quiz & Flashcards