Alla inlägg under januari 2007

Av Fairy J - 31 januari 2007 12:43

rkar ingenting det ör til ioch med jonnihyb att skriva... trodde jag blibit frisk men jag är sjuj. psyk igår igen, nya mediciner och sluta supa

tack malin för dagens bästa pratstund, även om jag är lte rrög o inte går o höra när jag svammlar. mkt benso. gör mkt. usch

Av Fairy J - 25 januari 2007 14:06

Har webbdesign fast nu har jag en liten rast innan vi ska säatta igång igen. Är så satans TRÖTT! Vill bara hem o sova men det vet jag att jag inte får göra för jag måste vara vaken tills ikväll så jag somnar i tid. Iof e jag ledig imorn men ändå...Vet inte alls vad jag ska hitta på i helgen. Har blivit bjuden på 3 fester så jag har ju lite o välja på. Lite väl mkt o välja på, vill på alla... Kommer dock bara orka festa en kväll, om jag inte gör en rejäl kraftansträngning o ger mig på två, vilket jag borde för jag har lovat både Tinnice o Anna att festa just med dom. Fan vilken pussy man blivit, orkar inte ens festa två dagar i rad, hehe.
UUUH va matten e jobbig btw. Redan 20 sidor efter resten i klassen, bara för jag missat dom tre första lektionerna o sen verkar ja ju va född utan den delen av huvudet som används när man räknar matte för ja fattar nada. Pinsamt trög e jag, måste typ fråga 10 000 gånger på en fråga. Men jag vill, ska, måste klara matten, så e det bara.
Behöver en kaffe, fastän jag tänkt sluta även med det men snart somnar jag fan. Köpte gym kort igår, nu jävlar!

Av Fairy J - 22 januari 2007 23:45

Hmm.. HATAR internet sometimes. Har skaffat mig tre jävla bloggar och glömt lösenordet till alla. Den senaste gjorde jag för bara en vecka sen och hade glömt mina uppgifter några timmar senare närjag skulle skriva ett inlägg. Eller oxå är det blogspot som e helt cp. Jävla skitsida!

Har varit i skolan som vanligt, haft några riktiga lektioner för första gången typ. Ganska kul.Kom hem, jag o Robin tjabbade. Mindre ul. Sen har jag bara sovit hrla dagen fram tills för ett par timmar sen då jag vaknade och hade ett enormt choklad sug. Så då va vi tvugna att gå till Preem o handla. Är så irriterad hela tiden. Allt är ansträngande, tråkigt, JOBBIGT... men så är det ju alltid. Man kan inte rökna med att allt alltid ska va en dans på rosor eller vafan det heter.. Alla har vi våra upp och ner gångar. . Har kännt smärtor i bröstet idag, som har gått vidare till obehag i armen. Väldigt ansträngande, det fårmig till vilja KAPA AV mig armen. Det har även huggt i magen på mig. Vaknade av nästan outhärdliga smärtor. Jävla tillstånd. Fattar inte varför jag alltid utvecklar smärtanär saker och ting inte går riktigt som jag vill eller som jag tänkt mig. LURIGT. När man väl lärt sig leva med ångest o att knappt känna någonting ALLS, så lär sig kroppen att jävlas med en. Som för att riktigt tala om för en att "NÅTT ÄR FEEEEEEEEEEL"
What ever. En dålig dag bara. Eller, egentligen inte så jätte dålig. Mest en, irriterad dag. Trör allt detta beror på att jag slutat röka cigaretter, kommit in i en konstig dygnsrytm, och att vi har penga trubbel eftersom csn nekat Robin sitt bidrag...
Får hoppas allt löser sig. Fan vilken huvudvärk jag har. Ska sova nu tror jag. SÖMN är mitt nya beroende.

Ovido - Quiz & Flashcards