Alla inlägg den 17 september 2007

Av Fairy J - 17 september 2007 13:41

LOFFE! Sluta skriva kommentarer, HAR jag INTE sagt till DIG 20 000 gånger att jag INTE vill HA MED DIG ATT GÖRA!? Inte någonstans. ALDRIG MER!

VILL INTE ENS VARA VÄN MED DIG! Snälla acceptera detta och sluta jaga mig! VILL INTE bli tröstad av dig! Varför skulle jag vilja ha DIN axel att gråta mot näe jag har så många andras?! NEJ TACK! DET BEHÖVS INTE! Skulle ta mig fan hellre gråta ut mot en gris än hos dig!

Har ALDRIG älskat dig. LÅt mig bara va ditt störda jävla stalker miffo!

OK! Inte kul att behöva gå såhär långt o behöva skriva så elaka saker men för helvete människa ja orkar inte med dig! Jag är så jävla trött på att du inte accepterar mitt val att ja inte vill veta av dig! Jag har annat att tänka på än att behöva oroa mig över dig och att du aldrig kan lämna mig ifred. Det börjar fan bli obehagligt det här!

VARFÖR skulle jag vilja va vän med dig?! Du gav mig aldrig NÅGONTING gott, bara skit skit skit i 2 års tid. Förnedringar, slag, o ditt jävla pundande!

Trodde ja gjorde klart för dig en gång för alla på Öland roots vad ja tycker om dig, när ja t.o.m fick be vakterna hämta dig för att du vägrade lämna mitt camp! JAG VILL inte ha med sånna människor som dig att göra FATTA detta nu!


SÅ! End of that!

Nu till något betydligt roligare. Inti Wara Yassi har svarat och sagt att jag är välkommen när jag vill till dom :) Och nu har jag hittat mig en resekompis oxå. En tjej som skrivit på backpacking.se att hon vill dit i vinter. Så allt som behövs nu är 20000 kr... Å det e ju lättare sagt än gjort o bara fixa fram sådär... Men jag SKA dit så jag SKA fixa dom pengarna!

Måste bara ha ett jobb, och måste bara härifrån! NU! Typ...


Längtar som fan.....

Ovido - Quiz & Flashcards