Direktlänk till inlägg 10 januari 2009

Pandoras ask..

Av Fairy J - 10 januari 2009 19:57

Det ar sa morkt och kallt har!! Jag funderar.... Tror inte det blir nagon atervando hit trots allt, jag funderar och tycker att London ar en stor pandora ask, full me demoner och otrevligheter!! Manga manniskor forlorar sig sjalva, eller ar det val jag som ar naiv dum och tror att det gar att se renodlade psy-trance folk som vanner?? For mkt skit som praglar folkens liv, moral och karlek forloras nagonstans pa vagen...Ackligt. Maste harifran, langtar tills jag sitter pa flyget imorn om det sa ar till ett krigsland jag reser!! Mer tid har star jag iaf inte ut med,,,

Funderar over vart man kan hamna i sitt liv, lagkonjuktur i hela varlden, inga jobb och spec inte for en outbildad som mig. Sa manga stallen som kallar men som kraver pengar... Pengar har jag ju inte... Hoppas jag far jobb i Tel aviv...

Ar hos min syster la en tarot stjarna, intressanta svar som vanligt.. Ska val dra mig hemat strax och packa i ordning det sista. GAAH vad skont det ska bli nar jag stanger dorren bakom mig och aldrig mer behover titta tillbaks i det dara hemska rummet!

Igar akte Jess till Frankrike vilket betyder att ytterligare en av de fa jag  tycker om har borta har lamnat mig, svaren ar sa tydliga, jag maste harifran! 2 sista handelser de se naste dagarna som nu far mig att spy pa denna stan..Som sagt, inte sa troligt det blir blir hit jag beger mig igen, och om jag nu gor det sa ar det inte for nan langre period iaf...



Imorn sol...woow...

Ha det bast...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fairy J - 29 december 2011 05:51

Efter julen blev jag förskyld, så senaste dagarna har jag bara legat hemma och försökt kurera mig.. Jäklar va produktiv ja varit i att researcha olika områden! Har googlat bali, naturvandringar i norge och tagit reda på mängder av fakta angående olik...

Av Fairy J - 29 december 2011 05:34

Shit va länge sen det va ja bloggade här haha... men jag hade bra musiksmak redan för några år sen verkar det som :P hmm, kanske skulle man börja använda bloggen igen lite då o då?...den som lever får se, ljus o kärlek ...

Av Fairy J - 26 februari 2009 22:07

Waaah, kakar lite mat fran tidigare o lyssnar pa sensient. Forbereder mkig, kl 3 splear namligen Sensient o klart som fan ja ska dit! Antligen lixom.. Sa javla svart att fa sen han i denna delen av varlden! Sa ska strax duscha o fixa till mig sen dr...

Av Fairy J - 11 februari 2009 23:50

Livet kanns skont att leva!! Har varit och fixat haret.. Blev morkrott med kort snedlugg - assnyggt! Ska fixa upp lite foton sa snabbt ja kan.. Har haft 3 dagar ledigt pa jobbet for vadret har vatt daligt och da e det ju ingen ide att ga ner dit efte...

Av Fairy J - 2 februari 2009 15:05

IIscha...Skulle jobbat idag nere pa mitt nya jobb pa stranden men gick aldrig dit. Jag vet att jag maste, men jag bara vagrar,. Jag vill inte sa enkelt ar det!!!!!! Jag HATAR att jobba som servitris.HATAR..Hmm skrev jag att jag HAATAAAR det?? Klarar ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards