Direktlänk till inlägg 26 september 2007

Rubrik saknas

Av Fairy J - 26 september 2007 15:15

Idag känner jag faktiskt, tro det eller ej - lycka !

Vet inte vad det beror på. En hel natts sömn utan en endaste mardröm, inte ens nån jobbig eller sjuk dröm.

Vaknade sent dock. Måste vända tillbaka dygnet nu. Det här funkar inte, syrran kommer halshugga mig om jag sover så här länge om dagarna!

SERIÖST!


Hmmm. Sara hade skrivit. Jobbet som bartender bar i Clapham. Kan tyvärr bli grymt krångligt att ta sig dit och hem varje dag från Beckenham,,,

Drygt!

Men syster sa att det var ett mysigt café i Beckenham som sökte personal. Ska fixa mitt cv idag, så jag har det gjort.


Nu ringde jag csn oxå. Fan va duktig jag eeee! Haha, att man ska tycka att det är en sån bragd att man gör det man ska! I vilket fall skulle dom stoppa utbetaldningen från och med nu och jag ska betala tillbaka pengarna dom redan satt in. Så det blir inga problem i framtiden, Kommer ju defenitivt att söka till samma skola nästa höst. Ingrid min lärare ringde förut och hon sa att jag är varmt välkommen nästa höst ist. Kändes skitbra!

Jag är ju inte såå gammal än. 22 nästa år. Fattar inte varför jag får ångest av tanken på att jag hoppar av skolan nu när jag har möjligheten igen nästa höst? Hm, antar att det beror på att jag verkligen verkligen sett fram emot det här läsåret. Men det kommer fler, och nu ska jag fokusera på mig själv på bortaplan och det kommer nog gå bra. Egentligen har det nog alltid varit bäst att resa lite och sånt Innan man sätter sig i skolbänken, så kan man ägna kommande år att skaffa sig den utbildningen man vill och att bli det jag vill. Alltså designer...

Är lite nervös men det reder sig väl!


Igår ägnade jag större delen av kvällen åt att kolla på vackra män på internet hihih! Varför finns det t.ex inga riktiga karlar här omkring?

Sånna hunkar som typ Johnny Knoxville! :D:D:D

Han måste nog va min drömkille! Så FUKKKKKING HET!



http://www.youtube.com/watch?v=4IwmbsuTG80  
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Fairy J - 29 december 2011 05:51

Efter julen blev jag förskyld, så senaste dagarna har jag bara legat hemma och försökt kurera mig.. Jäklar va produktiv ja varit i att researcha olika områden! Har googlat bali, naturvandringar i norge och tagit reda på mängder av fakta angående olik...

Av Fairy J - 29 december 2011 05:34

Shit va länge sen det va ja bloggade här haha... men jag hade bra musiksmak redan för några år sen verkar det som :P hmm, kanske skulle man börja använda bloggen igen lite då o då?...den som lever får se, ljus o kärlek ...

Av Fairy J - 26 februari 2009 22:07

Waaah, kakar lite mat fran tidigare o lyssnar pa sensient. Forbereder mkig, kl 3 splear namligen Sensient o klart som fan ja ska dit! Antligen lixom.. Sa javla svart att fa sen han i denna delen av varlden! Sa ska strax duscha o fixa till mig sen dr...

Av Fairy J - 11 februari 2009 23:50

Livet kanns skont att leva!! Har varit och fixat haret.. Blev morkrott med kort snedlugg - assnyggt! Ska fixa upp lite foton sa snabbt ja kan.. Har haft 3 dagar ledigt pa jobbet for vadret har vatt daligt och da e det ju ingen ide att ga ner dit efte...

Av Fairy J - 2 februari 2009 15:05

IIscha...Skulle jobbat idag nere pa mitt nya jobb pa stranden men gick aldrig dit. Jag vet att jag maste, men jag bara vagrar,. Jag vill inte sa enkelt ar det!!!!!! Jag HATAR att jobba som servitris.HATAR..Hmm skrev jag att jag HAATAAAR det?? Klarar ...

Ovido - Quiz & Flashcards