Alla inlägg den 22 september 2007

Av Fairy J - 22 september 2007 15:41

Men pucko! Jag skrev "sluta skriva till mig" och du skriver och erbjuder mig att flytta in hos dig!? Hur fan tänker du!? Och intresset över att du har en ny "fin" lägenhet är lika med noll. Har inte brytt mig innan, och kommer heller inte att börja göra det. Och SLUTA kalla mig för "gumman" "sötnos" "hjärtat" o sån skit! Det är bara bullshit och det vet du med, det du är bäst på är att utdela knytnäveslag på ens födelsedagar. så för sista gången, lämna mig ifred! TACK!


Inatt innan jag skulle somna var jag bitter. Bitter på vad livet gett mig hitills, att jag aldrig verkar få vara glad - en längre tid iaf.

Väljer man inte människor som knarkar att ha runt omkring sig, så lyckas man välja nån som tröttnar snabbt. Hur eller hur så blir man alltid sårad, vilseledd, trött på mänskligheten, ångestfylld....

Och denna jävla "sjukdomen"! OM jag hade fötts med den hade jag kanske kunnat acceptera att jag är som jag är, men när jag blev sjuk vid 16 års ålder, och att allt bröt ut pga ANDRA MÄNNISKOR, det är så FETT jobbigt!

Genom mitt liv har jag fått höra hur "ansträngande" och "jobbigt" det är för min omgivning att ha med mig att göra. Hur kul tror folk det är att höra det, när man inte själv kan hjälpa att man är som man är?!

Tror folk att jag har VALT att ha en personligehetsstörning eller!? Isf är dom fan dumma i huvvet!

Tror inte det är hälften så jobbigt för någon av er som det är för mig. Att ständigt oroa mig, va paranoid, ha antingen vanlig ångest eller panikångest, dödsångest, seperationsångest, genrell ångest,,,...blablabla--- U NAME IT!

Att grubbla så tankarna trasslar ihop sig som ett garnnystan i huvvet på en. Att tvunget äta lugnande varje kväll för att kunna somna, annars ligger jag och rycker och får kvävningskänslor i timmar. Att se hur man själv är, men inte kunna göra någonting åt det. den är värst! Och att man kommit en bra bit på vägen men att det ändå inte räcker för folk!

Att ständigt bli lämnad pga "den man är"....

Varsågod alla självgoda fuckers, byt med mig. Snälla bara EN dag. Kom sen tillbaka och säg samma sak som innan! Det är lätt att sparka på den som redan ligger, till skillnad från er är jag iaf alltid ärlig och rak. Det kan ju ni lära er lite av!

och nu syftar ja inte på nån speciell bara på allmänheten! Är så trött på att psykiskt dåligt mående personer alltid ska bahöva förklara sig. Det är fan inte en annans fel att saker och ting fuckade sig i ens liv och att det satt sina spår. Visa lite empati, en dag är det kanske jag som är "frisk" och nån av er som blir "sjuka", hur vill ni då bli behandlade?

med RESPEKT skulle jag tro!!


ÅÅH va tvungen att få ur mig det där!!!!


Ska beställa London biljetten nu, och sen åka till min älskade Linda och Nova!





Ovido - Quiz & Flashcards