Alla inlägg under februari 2008

Av Fairy J - 28 februari 2008 16:15

Mhmm,, sa va det min fodelsedag, but it sure does not feel like my Bday!

Ingen energy, ont i magen.. Nicola o Maria kom hem inatt me en fodelsedagstarta, at massor for en stund sen sa nu mar jag illa,.

Pengarna som skulle komit in idag har fortfarande inte kommit in :(

Sa det ar inget spec kul med denna dagen.

Ska aka och traffa Sara && Sofie sen iaf, dagens stora handelse. Ska bli kul att umgas med dom, va lange sen vi va alla 3 nu,, Me and my London Faries..


Kollar pa Gumtree efter rum att hyra, svindyrt :S,,, Men vad sa man gora??

Allt ar bara sa komplicerat, vill se ljuset men det ar fortfarande molnigt..

Undrar nar allt ska reda upp sig??  Varfor det inte reder upp si beror ENBART pa EN sak, pengar.. Hatar pengar , varfor ska det va sa dyrt i den har stan?

Trodde detta skulle bli en trevlig dag. Jag och Jana skulle aka till Camden for hon skulle kopa lite saker dar, o jag hade tankt ga forbi Toni&Guy o boka en tid till att klippa mig.. Ser for javlig ut, ser seriost for javlig ut i huvvet...


Puuuuh, orka eller inte orka, det ar den stora fragan!


Happy fuckkin Bday on me!


Av Fairy J - 25 februari 2008 17:57

Borjar bli jaaevligt trott pa den har situationen nu! Jag ar ju sa javla fattig! Igar tog ja mig inte ens till jobbet for jag hade inte pengar till resan. Fuck! Idag tappade jag dessutom bort min mobil, kul! Sa nu ar ja pank o utan mobil! Detta borjar nastan bli skrattretande!, Har san javla otur hela tiden! Kan inet tiden ga liiite fortare tills den 12.e da jag far lon?? Plz!!!

Anyway, skulle gatt pa Ace Ventura den 1.e, det kommer oxa skita sig nu :( Har inte rad, han spelar pa seOne, typ 20 £ or what ever, nope, blir nog inte sa,,, kanske drar pa nan squat ist, ska jobba sondag morron sa maste va pigg o glad. Hade tankt be om sondag off men eftersom ja missat jobbet nu sa skulle ja inte tro det. Shit the same, far festa till det ordenligt nar allt lugnat ner sig o jag har cash igen.. Na nu det blir av! Bostad kranglar oxa, fan ska allt va sa dyrt har for????  OM man inte flyttar in i en squat, vilket ja markt e ett javla krabbande, hmm,, Far se hur jag gor med allt. Antar att detta kommer gora mig starkare i slutandan.. Igar tankte jag, shit ja ger upp ja aker hem igen. Men ja menar gor jag det, vad har jag fatt ut av att komma hit isf? Jag vill inte ge upp, det ar nu eller aldrig jag ska bevisa for mig sjalv att jag kan sta pa egna ben, sa jag tanker kampa ett tag till sa far det bara eller brista., Forhopningsvis bara...


Ok see uuuuu 

Av Fairy J - 15 februari 2008 21:14

Det borjar ljusna i horisonten. Fixat nytt jobb nu.. I n sko affar i covent garden. Stort tack till Benjamin som tipsade mig om att aka dit och soka jobb. Skrev ut 20 cv.n, tankte att vafaaen. Funkar inte att festa bort porblemen, ger mig bara angest dagen efter. Sa akte dit, och forsta affaren ja gick in i fick ja jobb i =) Och det trots att de precis haft 3 intervjuer innan mig, sa jag blev skit glad! Jatte trevlig personal ar det dar med, sa nu har jag jobbat dar 3 dagar,,, AJ! Vad ont ja har i fotterna. Jobbar i ett par skitkassa skor, men dresscoden ar helsvart sa ja maste ha dom for ja har inga andra svarta skor, nagonsin kant det som har du har feber i fotterna? Gor sa ont att ja mar illa.,.,

Anyway..HOPPAS nu allt gar bra pa detta stallet. Ska fokusera enbart pa jobbet ett tag nu. Varit nagra intensiva fest veckor,,,Kanner mig inte direkt trott pa festerna men jag maste prioritera jobbet nu, DOCK!


Hmm, jahaa, va har mer hant? MASSOR! Kommer inte ens ihag allt..

Jo, i helgen va ja pa Reefer Decree pa Jack's o dom va grymma! Kul att antligen fa se dom live, sjukt roligt hade ja forra helgen =)


Bor fortfarande hos Nicola, far se sen nar ja far min forsta lon, blir nog eget boende., GAAH kan kanppt vanta tills forsta lonen!!!!!! Ar luspank nu, seriost! Denna stan ar wicked! Ena veckan har man ALLT o kan leva la dolce vita, veckan efter kan man va hemlos o arbetslos! Men det galelr bara att ligga i lite sa ar man start pa benen igen, faan helelr att ja tanker ge upp! Detta ar bara ytterligare en provning som kommer att gora mig starkare.. Hihi, Naylan sager sa kloka saker =)

OooO ar sa glad over alla vanner som hjalpt mig med massor av saker! OCH min underbara mamma, va skulle ja gora utan henne?

 Finare umgange far man leta efter.. Men saknar alla hemma, massor!!!! Jobbigt nu nar ja inte har tillgang till internet langre utan maste springa pa internet cafe hela tiden. Men ni VET att ni finns i mitt hjarta all the time, tanker pa er varje dag! Sa oroa er inte for mig alsklingar!


Ska hem om en stund och laga cous cous sallad tills jobbet imorn, blir en lugnt kvall. Imorn ska jag till Camden for Benjamins B-day drinkX, ska bli trevligt,,


Nu ska ja lagga upp 2 bilder pa mina alsklingar, som ja saknar sa det bloder innombords!


xx

Av Fairy J - 7 februari 2008 13:17

Ar hemma hos Benjamin, Kristian o Christina. Vi drack vin igar. Har fete angesten, allt fuckar for mig nu for tiden, det tar ju aldrig slut! Vet inte, det ar val meningen att detta ska gora mig starkare, det gor det kanske.. Men just nu ar det bara JOBBIIIGT!!!

Hehe nu ringde Kristian, han skulle kopa bananer till mig hihi.

AH ja vette faen, det reder sig val..  Har iaf varldens stod av mina vanner o min mamma... Love uuuu...

Orkar inte skriva har i mer, finns inget kul att skriva for tillfallet eftersom allt ar upp o ner i min tillvaro.. Gar ja inte o dor nu med till raga pa allt sa skriver ja la har i igen nar och OM saker o ting loser sig i mitt sk LIV!!


Tack o hej 

Av Fairy J - 4 februari 2008 17:02

Allt ar valdigt upp&& ner for tillfallet,,, ledsen jag inte kan hora av mig till er alla mina anglar, men det ar kaos i mitt liv just nu, total kaos... sa mkt som hant senaste veckan,, nu handlar allt enbart om att overleva!

kanske later lustigt, men jag har varken jobb eller riktig bostad for tillfallet for syrran orkar inte med mig och "mina val" i livet,, hm,

bor hos Nicola just nu iaf, har varit hos Naylan nastan en vecka..

Klarar mig, kanner att jag ar stark, men ar samtidigt valdigt stressad infor allt, klart det ar lite skrammande nar man fortfarande kanner sig ny i en stad och den enda familjemedlemmen man har har ar arg pa en! Men det ar val bara till att bita ihop, vafan ska man annars gora,,,

Har saa mkt fina vanner har iaf, som staller upp pa mig! Det ar jag otroligt tacksam for!

maste bara fixa allt och resa mig upp igen,,,orkar och kan inte forklara allt som hant har, ar for komplicerat, men har massor att fokusera pa just nu och det snabbt sa hoppas ni forstar!


ni finns i mitt hjarta hela tiden,.

Ovido - Quiz & Flashcards