Alla inlägg den 19 september 2007

Av Fairy J - 19 september 2007 22:16

Min syster välkomnar mig till sitt hem! :)

Nu hänger allt bara på att hennes inneboende också tycker att det är okej för hon har tydligen skrivit kontrakt med honom ett halvår framöver men hon TROR inte det ska vara några problem *Hoppas*


Måste verkligen härifrån! Här kan man inte gå vidare, här finns alla minnen och just nu är det så pass patetiskt att det mer eller mindre bara är han i mitt dumma lilla huvud! får ja bara komma bort och andas storstads-avgas så blir allt bättre det vet jag!
Fast är ändå rädd för att göra fel val. Inga val hittils i mitt liv har ju direkt varit rätt. Men jag har ju egentligen världens chans nu att ändra på detta och välja ett singel liv där jag inte har någon annan i fokus hela tiden. Bara tänka på MIG i sådana sammanhang iaf och göra det JAG vill.


Kanske inte är så dumt ändå!

Av Fairy J - 19 september 2007 16:37

Världen stannade upp kvällen då vi fann varann.


Det var bara du och jag och människorna runt omkring bleknade bort när

jag förfördes utav din beröring.


Du gav mig allt. Sa du...


Nu inser jag att allt du gav mig var lögner.


Lögner skapade av en väldigt liten människa som lever på känslorus.


Du valde mig, och tog mig.


Sen trampade du på mig och gick din väg när kicken hade lagt sig.


Kvar står jag.


Hjärtat är svart.

Av Fairy J - 19 september 2007 15:29

E piss sne nu!  Jävla människa. ALLT han sagt e bara lögner. "Vill så gäääärna va vän med dig för alltid" "Jag vill sbsolut inte förlora dig"

JA eller hur! Jävla fittlip, blockar en från msn o sånt, är det så man skapar en vänskap ????

VISST, ja va sne o skrev saker till honom förra veckan, men efter det bad ja ju om ursäkt på sms, o han svarade att vi ska va vänner och sånt.

Detta är bara inte sant. Han är 24 år!!!! 3 år äldre än mig...

HALLÅ eller?! Väx upp!

Först allt detta med att dumpa mig på sättet han gör, sen alla dessa FÖRBANNADE LÖGNER. Har bara lust att ha ihjäl fanskapet som det känns just nu.!.


Börjar mer och mer TYCKA rent utsagt SYND om den människan. Något har ju uppenbarligen gått rejält snett i hans syn på hur man behandlar andra människor. Jag skulle inte vilja byta med han iaf! Jag respekterar människor och de gånger jag har gjort slut har väl kanske inte alltid varit de snyggaste heller, men hur gammal va man då lixom, och hur seriöst var det med dom killarna!

Man var ju inte förlovade och tillsammans nästan ett år iaf!


Han kan ju typ ta och skriva ett cv med hur han behandlar människor, han skulle få högsta poäng och guldstjärna i kanten SOM SKITSTÖVVEL!!!!!!

Det kan stå "Hej jag heter ***** *********, är 24 år. Dumpade min flickvän som jag varit tillsammans med nästan ett år och förlovad med på sms, en månad efter att vi flyttat in i vår gemensamma 3.a och efteråt behandlade jag henne som skit."

Det kan han ju ta och visa upp för sina kommande brudar INNAN han lurar inn dom i sitt jävla liv  så dom vet vem dom får o göra med!



Ovido - Quiz & Flashcards