Alla inlägg under oktober 2007

Av Fairy J - 31 oktober 2007 23:49

Mina visdomstander har bestamt sig for att gora en racerspurt och vaxa satan inne i kaften pa mig! Gor forbannat ont och dte ar inte bara tanderna i underkaken utan overkaken oxa!! AJJJJJJJ!

Detta blir verkligen inte battre av att en massa GLIIIN springer runt och knackar dorr! Det varsta av allt ar att dom upptackte att jag var hemma men vagrade oppna (ja vafan ska jag gora da det enda godis jag har har hemma ar solrosfron!) sa da borjade dom ju smalla smallare och liknande precis utanfor  dorren!

Nedrans kids!

Fick lite olika tips om hur jag skulle bli av med dom. En polare tyckte att jag skulle gora en ansiksmask av en kyckling eller sy ihop nagra lovbiffar och skramma ivag dom pa sa vid. En annan polare sa att det funkar med att ge dom skinka. Han hade tydligen sjalv provat det och sagt att ser man ut som ett monster sa ater man inte godis utan kott. HAHAH!

Far la helt enkelt kopa mig lite godis och ge dom sma djavulsungarna nasta gang dom knackar pa>>>>> Hihi =)


Nee tycker faktiskt dom ar sota dom sma barnen, kanner mig som den elaka haxan som inte kunde ge dom godis haah!

Av Fairy J - 31 oktober 2007 18:10

Idag har jag varit pa jobb intervju men jag kommer inte att ta jobbet. Samma lon, samma timmar... helt meningslost. Kan jag likagarna va kvar pa det andra stallet tills jag hittar ett heltidsjobb med battre lon.

Lite trist men, men what 2 do! far val slita hacken av mig pa det dara skit stallet ett tag till da! Hehe, nja skitstalle o skitstalle det funkar men jag vill ha mer timmar!!!!


Maria och Miles drar ut ikvall, hade velat hanga pa men jag har inte rad :(

Maste klippa miiig! Funderar pa att gora det pa mig sjalv idag (!) Ar sa jevla trott p hur jag ser ut i huvudet nu. BLEEEEEH!


Sen ska jag boka biljett hem over jul med, och det ar ganska sa dyrt om man sager sa! Men jag MASTE hem over jul, maste traffa alla! Saknar alla sa mkt! Jag saknar att festa med min tokiga lilla Barbiedocka, o lilla busiga Sandra o Natta. Och jag saknar mina katter och min mamma... Uhuuu!

Fast trots detta sa ar inte min hemlangtan outhardlig. Trodde nastan den skulle bli det men idag har jag varit har i en manad och jag skulle inte aka hem om jag fick chansen. Trivs anda bra har, men ett jobb med battre betalt och fler timmar skulle ju INTE skada! Kom hit for att jobba sa varfor ska jag sitta har hemma mestarels av tiden och enbart jobba helgerna nar det val ar saker jag vill ga pa?! Idiotiskt!

Har inte sokt nagra nya jobb sa jag far skylla mig sjalv. det basta ar kanske om jag verklugen gar in for att lara mig baren och allt annat pa det jobbet jag har och stannar dar nan manad till sa jag har bar erfarenhet, da lar det inte bli nagra problems med att fa jobb pa andra stallen. Bartenders behovs ju alltid... 


Langtar natt helt OOOTROOOLIGT tills den 10/11!!! Ska sjukanmala mig fran jobbet den kvallen, + dagen efter om jag jobbar da, Hell yaaaaaaaaaaah!

Star pa gastlistan nu med :D



Av Fairy J - 30 oktober 2007 04:58

Borjar bli riktigt trott, men forsta ska jag skriva av mig lite!

Nyss avverkat 6 sex and the city avsnitt. Sett dom 1000 ganger allaredan men wtf ^^

Idag va jag i camden och shoppade 2 ringar, ett armband, en alvkjol o ett linne i Dream tempels nuvarande butik startessa. Valdigt trevligt. Sen kollade jag pa loshar med. OOO hittade saaa fint! Nastan overdrivet langt!! VILL HAAA men det lar droja innan jag har rad att lagga typ 40 pund pa loshar. Iaf med detta skit jobbet som aldrig hor av sig och ger en tider. Heltidsanstallning my ass! Dom ringde fran ett annat jobb ja lamnat in mitt cv till idag och jag ska traffa dom pa onsdag och se. Inte alls sakert jag far det, men det hade ev varit ratt nice eftersom dom ar som dom ar dar jag ar nu... Det ar iaf tydligen en lite finare pizzeria, heh, inte ett minne av att jag ens lamnat in mitt cv till dom men wtf! Skulle jag fa jobb dar sa slipper jag iaf jobba sa javla sent varje kvall!!!! Hm ja man kan ju alltid *hoppas* lite &$£^£%£($))))))))


Pa onsdag har jag varit har en manad (!) !!

Kanns det verkligen inte som! Vad fort tiden har gatt! O vad mkt som har hant! Fast det hade jag iof raknat med men anda...

Nehe daXxX att sova jag ar dotrottt!


Saknar my crazy little Barbiedoll Linda <3 Hih *** =)

LoVe&LiGht

Av Fairy J - 29 oktober 2007 02:52

OOooOO coolt nu funkar det att skriva igen! ^^


Ikvall har jag varit i Tooting med Sara, Russel och Jan (hmm undrar om han verkligen stavar sitt namn sa???)

Vi var hemma hos Jan som ar en van till Sara och han bjod pa falaffel o couscous, super gott. Sa drack vi vin. Haha jag tror jag kan borja vanja mig att dricka lite vin bara sadar =) Valdans trevlig kvall maste jag saga.

Nu langtar jag annu mera till Dream temple, Sara drog igang mig, hehe!


I fredags festade jag, bartendern, hans tjej (!) bossen o en annan snubbe pa jobbet. Jag blev skeeeta full, eller, alla blev det haha! Sjuk kvall for ovrigt!

Funderar pa att sluta pa jobbet... Trivs inte riktigt. Jo-jo ska ev sluta, och bartendern  ska forflyttas till den andra resturangen i clapham sa jag kanner att det ar ganaksa sorgligt eftersom det mest ar dom jag umgas med pa jobbet och sa kanner jag att jag blir runt bossad som nan jevla rysk slav eller natt liknande!

Sen den hara jevla grejen att vi MASTE jobba fredag + lordag kvall jag menar HALLA! Orka... Och dessutom slutar vi ju aldrig 1 senast, man ar alltid hemam typ 2-3 sa ja ska nog fan leta lite efter ett annat jobb men ha kvar detta tills ja hittar ett nytt. Maste ju anda ha cash lixom. dessutom har dom ju tydligen tankt gora mig till bartendern pa stallet nu verkar det ju som, sa da kanske man kan stanna ett tag o lara sig baren. Betyligt lattare o fa jobb pa andra barer sen ju.


Nehe time 2 sleep!

Av Fairy J - 25 oktober 2007 19:56

Igar akte jag in till stan och traffade Nina och Carro och sa sov jag over hops dom. var trevligt. Var och lamnade Nina pa stationen i morsen

:( Kommer sakna henne BUHUU!

Sen har jag tagit en fika med Malin idag, trevligt det oxa...


Skulle oa kalas imorrn, nan av Saras kompisar som fyller ar, men eftersom bartendern inte kan ge mig mina pengar han lanade for 3 veckor sen *arg* sa kan jag inte aka ! Far betalt forst pa lordag... DAMN!


Ar hemma sjalv nu, ar ganska sa trakigt faktiskt. Vad ska man hitta pa?

Funderar pa att ta ett abd och slappa lite framfor teven



PUSSSSS

Av Fairy J - 23 oktober 2007 00:11

Aj! Har ont i magen ikvall :S

Imorrn aker syster ivag till Irland, och sen aker Miles pa torsdag sa jag blir lamnad sjalv har denna veckan. Ganska sa trevligt synd bara att inga av mina kompisar kunde komma ner denna veckan o halsa pa..

Jobbar imorrn, vill jobba mer an vad jag gor denna veckan. LITE trakigt men, men...


Jag vill ha narhet och kramar av nan fin manniska. Som man kan prata med om livet, och skratta tillsammans med, men som inte forsoker kontrollera mig. Finns det sadana manniskor? Ja det finns det det vet jag, min senaste pojkvan va ratt bra pa det sattet, men sen blev allt sa... trakigt pa natt sett! Vet inte vad som hande, man ska nog inte flytta ihop sa snabbt och sadant. Leva och mysa och prata och skratta. Nan man kan festa tillsammans med, som ar lite 'wild'n'crazy' sa en annan slipper kanna sig sa jevla udda sjalv (!) *tsss* Men inte FOR wild'n'crazy, SHIT den har man ju oxa varit med om och den var INTE KUL (!)

Nan som kan ta en for den man ar, nan man inte bohover spela nan annan infor, som tycker om alla ens sidor, aven dom mindre bra. Som inte pressar en sa mkt, inte forstor allt med svartsjuka, kontrollbegar eller forsoka andra pa en. Man traffar kanske nagon som ar pa det sattet man har sin drombild av hur man vill att nagon ska va, men ingen ar perfekt det vet ju jag om nagon, och mina krav ar tydligen enorma!

'Free soul' som bartendern kallade mig. Hm, kanske,. Vill inte bli kvavd iaf, vill inte bli hojd till skyarna men heller inte nersedd pa. Vill inte ha loften,. vill bara att allt ska va sa mkt enklare an det varit hitintills.

OM man verkligen gillar nagon, varfor inte bara noja sig med det? Behovs det verkligen sagas sa mkt, varfor inte bara leva pa en kansla och se vart den leder? STRESSAR alltid in i mina relationer. Har den dara dumma fantasi bilden av 'den sanna karleken' att hitta nagon att leva med tills man blir gammal osv. Finns sakert, men inte om man tvingar fram den. Vill aterga till 15 ars stadiet lite granna. Varfor maste man flytta ihop sa snabbt och bli sa overdrivet seriosa pa en gang? Vill hellre bara traffas och umgas nar tid och vilja finns. Annars tar man ju ihjal kanslorna sa snabbt...





Av Fairy J - 22 oktober 2007 00:10

I think i'm a little bit, little bit, a little bit in love with you...

But only if you're a little bit, little bit in love with me....



Sotaste laten pa lange *Hihi*

Av Fairy J - 21 oktober 2007 18:21
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=112002321



Spelar pa Dream temple 10.e nov. jag och Sara ska dit, redan bestamt! OOooOO va bra, iiH!

Jag alskar progg, och jag alskar house. Och om man dessutom mixar det sa far man natt som ar battre an sex ta mig fan! =)=)=)


Ovido - Quiz & Flashcards