Alla inlägg den 14 september 2007

Av Fairy J - 14 september 2007 15:40

Idag ser världen väldigt ljus ut. Letade volontär jobb på nätet och hittade ett mkt intressant sådant! Det är en park i Bolivia som ständigt behöver hjälp av ALLA, oavsett bakgrund eller erfarenhet. Man jobbar dagligen med att hjälpa djur som levt i fångenskap att återvända till frihet.

Blev så lycklig när jag såg detta! Och att dom tar emot alla! Och inte var det dyrt heller! Mest flygresan samt fickpengar som kommer att kosta. Så nu gäller det för mig att ta mig ner till london snarast, hitta ett jobb,  och jobba RÖVEN av mig minst sagt så att jag kan spara ihop tiill detta.

Att jobba som volontär är en dröm jag haft i år. Redan på min o Loffes tid för flera år sen sökte jag. Kom in på en intervju i Malmö men åkte aldrig dit PGA hur saker va i mitt liv just då.

Nu har jag världens möjligheter att göra detta! INGET binder mig kvar här. Jo såklart mina djur, familj o vänner. Men jag måste ut och RESA, få HJÄLPA och utveckla mig. detta är mitt kall och denna gången ska jag följa det! jag väntar på mail från dom så får se vad dom säger men enligt hemsidan ska det inte va några problem att bara packa väskan direkt och dra dit och göra en insatts mer eller mindre. De behöver ständigt volontärer så det är inga antagningar eller något sådant. SÅ nu är det bara pengar allt hänger på... Vill verkligen detta!

Börjar se hela grejen detta med att Robin valde att lämna mig som något bra. Nu ska jag följa mitt hjärta och göra nått jag verkligen brinner för, för förhållanden tär bara på en!

jag vill lämna Sverige idag!!! Man kan nog inte längta mer än jag gör just nu! :)

Ovido - Quiz & Flashcards