Direktlänk till inlägg 8 september 2008

Helgen..

Av Fairy J - 8 september 2008 21:53

Jaha, da va man tillbakx i London da..Hmm, hur kanns det da? Riktigt javla nice faktiskt!! :P

Haft en sjukt bra helg pa alla satt och vis, me nar jag tanker efter sa, neeje.. Aldrig att ja skulle palla bo i Sverige igen assa...

Fredagens bravader va asmys.. Kom dit i lagom tid, traffade alla vannerna som ja planerat skulle traffa, va verkligen hur kul som helst att se alla gamla ansikten igen.. Spelades tuung musik, nae, det kickade helt enkelt, o va en skon vibe dar me..

Vilade upp oss lite under dagen sen stack vi till Gbg o Genesis festen, som oxa va jattebra.. Snyggt arrar som faan, riktigt bra musik..Kul o se Ace igen, fan va han leverarde!! Men man blev ju lite bortskamd pa utopia hehe..Men jofan visst va det bra denna gangen med!

Japp, skit trevligt..

Men nu kommer vi till klagomalen da..

Efter att under ett ars tid och en festival sommar sa kommer man hem till Sverige och gar pa fest och kommer med sin fasa ihag varfor man va sa javla trott pa kulturen dar hemma..

Alltsa, har i London vet brudarna vad stil ar. Har har vi inte 5000 hotpants/stlitz modeller pa vara partyn som spinger med nasorna i vadret, overpatanda pa tjack.. Ja bara eeeh wtf? Ja vet att man far val kla sig hur faan man vill men snalla, vafan nanstans gar val anda gransen? Kanner bara att det inte gar ihop sig, och varfor va sa javla spanda for? Jag ska tala om for er, att det finns inte manga stallen pa jorden dar det ar saa mkt snygga manniskor pa innom denna kulturen som det gor i London, alla jag umgas med har borta ar i princip modeller, men nog fan har dom klader pa sig nar dom gar ut, och stora leenden pa sina lappar, alltid trevliga och oppensinnade. Har ar folk vackra, men det ar ingen javla tavling och ingen javla jakt pa vem som har sa lite klader pa sig som mojligt och vem som far de flesta killarna..

Skarpning brudar.. Eller, eg, fortsatt, ja skiter i vilket, men tycker det ar fett synd for kulturens skull darfor att jag tycker inte att det passar in alls, o ja tycker det ar fett synd nar polare kommer fran andra stallen kommer med och ser detta och undrar vafan det ar med den svenska kulturen, men ja menar, sa lange jag kan fly ifran det personligen so fine..


SAA, med tanke pa detta kanns det fett nice och va tillbaka i London och den engelska kick ass scenen dar man slipper san har skit.. :D:D:D


Annars sa saknar ja saklart redan mina fina vanner och familj, men vet att vi traffas snart igen o ni finns alltid i mitt hjarta!!


Langtar tills jag far traffa * nu :) Hihi...


PLUR! 


 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Fairy J - 29 december 2011 05:51

Efter julen blev jag förskyld, så senaste dagarna har jag bara legat hemma och försökt kurera mig.. Jäklar va produktiv ja varit i att researcha olika områden! Har googlat bali, naturvandringar i norge och tagit reda på mängder av fakta angående olik...

Av Fairy J - 29 december 2011 05:34

Shit va länge sen det va ja bloggade här haha... men jag hade bra musiksmak redan för några år sen verkar det som :P hmm, kanske skulle man börja använda bloggen igen lite då o då?...den som lever får se, ljus o kärlek ...

Av Fairy J - 26 februari 2009 22:07

Waaah, kakar lite mat fran tidigare o lyssnar pa sensient. Forbereder mkig, kl 3 splear namligen Sensient o klart som fan ja ska dit! Antligen lixom.. Sa javla svart att fa sen han i denna delen av varlden! Sa ska strax duscha o fixa till mig sen dr...

Av Fairy J - 11 februari 2009 23:50

Livet kanns skont att leva!! Har varit och fixat haret.. Blev morkrott med kort snedlugg - assnyggt! Ska fixa upp lite foton sa snabbt ja kan.. Har haft 3 dagar ledigt pa jobbet for vadret har vatt daligt och da e det ju ingen ide att ga ner dit efte...

Av Fairy J - 2 februari 2009 15:05

IIscha...Skulle jobbat idag nere pa mitt nya jobb pa stranden men gick aldrig dit. Jag vet att jag maste, men jag bara vagrar,. Jag vill inte sa enkelt ar det!!!!!! Jag HATAR att jobba som servitris.HATAR..Hmm skrev jag att jag HAATAAAR det?? Klarar ...

Ovido - Quiz & Flashcards