Alla inlägg under oktober 2008

Av Fairy J - 3 oktober 2008 00:02

Lange sen nu, inte haft tillgang eller tid till internet..Inte sa spec mkt som hant egentligen... Jobbar dagarna igenom, trivs jattebra...Kunde inte hamnat pa ett battre stalle med battre kollegor osv.. Star mitt emot Hexagon dar det spelas tung progressive hela dagarna igenom,.passar mig perfekt. Hihi :)

Eventuellt hittat ett rum i Golders Green, ett trippel rum, 150£ i veckan inkl rakningar,.. perfekt for mig o Karro ju, kanner folket som har det med sa vi skulle komma till ett nice hus me schysst folk..ska aka och kolla pa det i dagarna.. Hos Matan kan ja iaf inte va lange till nu, detta el o varmvattens krabb ar riktigt utmattande efter ett par veckor..

Can't wait to get payed!!!!!! Lever i princip pa min stackars pojkvan, han underhaller mig med en 5-10£ om dagen.. Aeh, varfen, ja sa aldrig att ja va gratis :P


Hemma hos syrran nu, mysigt o sova med Loliz i sangen... Mamma skickade bilder pa Tiara & Zorro, jattefina,..



Neej nu e ja jattetrott, jobbat 6 dagar i rad o blir ytterligare 3 nu for chefen fragade om ja kunde stalla upp, en av tjejerna e sjuk, jag sa ja for ja behover pengar sa ska slanga mig i en varm o skon sang nu...


Fluffy love

xxxx


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards