Alla inlägg under mars 2007

Av Fairy J - 30 mars 2007 17:44

YES! Ikväll blir det daaaaaaans för hela slanten! Har färgat håret och gjort en schalakanslång hårförlängning så nu har ja 50 cm långt hår!!!!!!! Har precis gjort mig i ordning och bejbi är nere på byn och köper öl tills kvällen. Vårt tåg ner till Helsingborg går halv åtta så är vi framme halv elva typ. Ska träffa en del folk på tåget så det blir nog rätt kul!
Fan vad jag ska DANSA ikväll, loove! Värmer upp här hemma redan nu, hihohoi! När jag funderar på det så vet jag inte vem jag skulle vara utan musiken, dansen...Jag tycker om min utveckling för den går bara FRAMÅT och jag faller inte lika ofta vilket gör mig så jävla lycklig! NOTHING CAN STOP ME speciellt inte mig själv!!!!!!!!
TONIIIGHT!

Av Fairy J - 28 mars 2007 00:45

Är det den 3.e maj :):):)

Älskar DIG R O B I N!!

Av Fairy J - 27 mars 2007 20:46

Fan vad vissa dagar suger HUNDSKIT! Känner mig heeelt manisk och vill hitta på nått men ingen annan verkar pepp och det är mitt i veckan dessutom. Lite svårt att festa då kanske trots att vi är lediga imorn och allt...
Ska jobba här i paradiset i hemtjänsten imorn.
Längtar tills fredag...

Av Fairy J - 25 mars 2007 23:01

UUH. Fan vad trött jag är! Måste sovit minst 80% av denna dagen! Helgen har varit skojsig. Igår va Pierre, Becca, Emma, Jenny här, och så kom Branning upp från skåne med. Va ute vid sjön lite sen satt vi mest och garva i lägenheten :)
I fredags skulle vi ta det lugnt hade vi tänkt, men så gick vi ner på puben där vi träffade Molly och Ebba, och Linda så vi råkade visst festa till det lite (!!)
Det var faktiskt jätteroligt, inga gräl mellan bejbi och mig, bara roligheter. Slog en liten skinnhead (som inte va nazi bara rakad) på nöten. HIHI, bara på skämt men den kändes sa han :D Lite galen blir man allt när man festar! Nä men är man adrenalin säkare så är man!

Av Fairy J - 23 mars 2007 13:56

Nu har jag stillat mitt shoppingbegär iaf! Vatt iväg ovh handlat åtta kassar med mat och andra prylar till hemmet! Kylen är helt proppfull och frysen också, asGÖTT ERE!
Har köpt ett par jeans med, och en mörkbrun långkjol och en beige och brun bikini med stenar, Robin hittade den åt mig så nu är jag skitnöjd!
Jobbintervjun idag gick också bra, jag tror jag fick det joibbet med. DILMEMMA! Undra vilket jag ska ta. Det ena är ju i hemtjänsten och det jag sökte idag är ju som personlig assistent. Ska ta reda på vilket som är bäst betalt sen får vi se vilket jag kommer att välja !
Idag ska jag nog leka med Ems tro jag! Är helt frisk nu med, pyyyttelote ont i halsen men vem fan bryr sig om det lixom?!?!?? Nästa fredag vid denna tiden förbereder jag mig för att ta tåget ner till Helsingborg och träffa JONNA! Och en massa andra med såklart och dansa loss till Neelix och Day Din. IIIH SKA BLI SÅ SATANS KUL!!!!!!!!!!!!! Ska dansa hela natta, va aPschalakanslänge sen nu ju!

Av Fairy J - 23 mars 2007 02:02

Äntligen börjar jag bli bättre. Idag har jag nästan känntmig helt frisk, men jag har fortfarande ont i halsen men det är inte som det varit tidigare i veckan.
Var på en utav mina två jobbintervjuer idag, det gick bra verkade de som. Jag ska gå brevid nästa onsdag och torsdag, och samlingslokalen är tvärs över gatan så får jag jobbet har jag fett nära hem iaf! :D Ska på en jobbintervju imorn också, vilket jag faktiskt börjar tycka är lite drygt med tanke på att jag verkligen vill ha det jobbet jag var på intervju om idag! Fan va fett me nära till jobbet, va så jävla jobbigt att behöva cykla typ 2 kilometer i sommras varje morgon med tanke på hur trött jag alltid är på morgonen. Men tänk så blir det nått som krabbar när jag ska gå brevid och så kanske jag tackar nej till det andra jobbet (om jag nu får det också) och då har jag plötsligt inget sommarjobb alls! Skulle just va jävligt typiskt mig, med min vanliga otur! Men det är bara till att hålla tummarna att allt går bra.
I helgen ska jag ta det lugnt. Blir ingen fylla med Emma som förra, haha! Ska kanske åka till Kalmar och shoppa lite imorn, om jag pallar och har råd... Har funderat lite och jag har faktisk inte så jätte mycket pengar att röra mig med med tanke på att jag måste spara undan en massa till sommarn hela tiden. Kanske tar en tunda ner på "byn" här isf, HAH! Det är faktiskt jobbigt med mitt shoppingberoende. VARFÖR tycker jag så mycket om att köpa nya onördiga saker, kläder, prylar? VARFÖR tycker jag så mycket om att slösa pengar? VARFÖR måste jag alltid vara beroende utav något!???!??!?!!?? Jävla skit tillstånd!
Har kikat lite på voffsar på nätet och hittat så underbara bilder. Längtar helt otroligt mycket tills jag och Robin skaffar vår lilla finska lapphund :):):) Fan va söta dom är!

Av Fairy J - 22 mars 2007 02:41

ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ SJUKDOMSHELVETET NU!!!!!!!!!!!!!!!! Vill bara bli frisk, tack. Kan inte DU fixa det snällasnällasnälla I'M FUCKIN' DYIN' HERE!!!!!!!!!
Är så fruktansvört arg på mig själv för att jag gjort mig själv såhär sjuk så att jag missade engelska provet idag!!!!! Nu ligger jag ÄNNU mer efter och stressen kryper mig upp i näsan. Jävla skit me!! Pallar verkligen inte stress heller, det är typ det värsta jag vet. Blir helt övermongo av känslan, vill bara fixa allt nu! Känner för att skita i allt ansvar igen, det blir för mycket för mig, men jag tänker inte göra det denna gången. Ska fan fixa det här! Ja tänker inte ge hän för längtan efter att falla i dvala ytterligare en gång, bara för att MITT tillstånd försämras emellanåt. ÄR bara grinig pga min förskylning, synd att det ska gå ut så pass mycket över min omgivning. Imorn måste jag vara frisk för jag har en jobbintervju som jag MÅSTE fixa så jag kan få ett jobb annars blir det inget av vad jag planerat inför sommarn och missar jag det kan jag lika gärna skita i allt! Jävla måsten.. BLÄÄ. Fast jag måste inte klara jobbintervjun imorn iof, har en på fredag också men den måste jag fixa isf. Vill inte göra ett jota i sommar egentligen mer än att glassa i solen, bada, dansa, festa, resa... HA JÄVLIGT SKOJ! Men man har ju sina PLIKTER som det så fint kallas. VÄLKOMMEN till det NORMALA livet, här jobbar vi och sliter dagligen för att få vårt dagliga bröd... Eller nått!
Vill bara flytta härifrån nu egentligen. Mest för att jag är så satans trött på denna trånga lägenhet! Brukade älska den, trots att den e trång, men inte nu... Inte när man bor två och fyrra katter i den! MY GAAAAAAAWD.
På fredag får jag äntligen mina pengar iaf. Vi är helt bankrutta här hemma.,knappt någon mat. ooOOoo det va länge sen ja minndes den känslan! beror på London, allt gick ju ät där eftersom resan blev så oplanerad. Ska iaf shoppa i helgen... FIFAN va underbart! LOVE 2 SHOP!

Av Fairy J - 19 mars 2007 23:41

VAFAAAAAAAN! Gick och blev sjuk, igen! BAra för att jag skulle ge mig på alkoholen i lördag med Emma. HAHA, kul va d iaf. Men nu känns det som att halsen ska slitas i stycken. AJ. Som alltid när jag är sjuk så blir jag nedstämd, känner mig allmänt färdig. Har inte ens klätt på mig idag, men vi har haft studiedag. Bara gått runt i tshirt och legat i sängen och läst boken i svenska. Den är mycket bra, men ibland smärtar det så mycket av egna minnen när man läser den att det gör lite ont.
Älsk och jag har nyss kollat på film och käkat massa popcorn, gött det. Längtar tills jag blir frisk och tills nästa helg dp vi ska till Helsingborg (troligtvis iaf) Ska fixa Linas löshår någon dag nu me, och antagligen mitt egna också. Kommer bli apsnyggt, hår ända ner till rumpan :)
R O B I N DU Ä R DET F I N A S T E SOM H Ä N T MIG!

Ovido - Quiz & Flashcards