Alla inlägg under februari 2009

Av Fairy J - 26 februari 2009 22:07

Waaah, kakar lite mat fran tidigare o lyssnar pa sensient.

Forbereder mkig, kl 3 splear namligen Sensient o klart som fan ja ska dit!

Antligen lixom.. Sa javla svart att fa sen han i denna delen av varlden!

Sa ska strax duscha o fixa till mig sen dra till en polare o festa lite innan.


Pa lordag e ja 23! O det ska firas allaredan imorn, arets forsta utefest for min del :) Lite halv kallt vader ska det bli men hoppas det blir bra iaf.


Osa pa sondag flyttar vi till var egen lagenhet!! Sa massor med kul som hander nu i dagarna :D


Sunshine and happiness!  Im smiling!


One!


xx

Av Fairy J - 11 februari 2009 23:50

Livet kanns skont att leva!!

Har varit och fixat haret.. Blev morkrott med kort snedlugg - assnyggt! Ska fixa upp lite foton sa snabbt ja kan..

Har haft 3 dagar ledigt pa jobbet for vadret har vatt daligt och da e det ju ingen ide att ga ner dit eftersom det inte ar nagra kunder nere pa stranden..

Jobbar pa stranden igen, Rika har oxa borjat dar sa ar mkt roligare nu.

Langtar tills jag och baby ska flytta in till vart egan stalle!!!

I ovrigt kanns allt superbra och jag mar bra av all sol!!

Sa ni som oroar er behover inte gora det for allt e skitbra :)


Fodelsedag snart, 23 ar!! :S Isch ja kanner mig gammal!!


Mjauu, ha det bast!!!

XXXXXXXXJXXXXXXXX

Av Fairy J - 2 februari 2009 15:05

IIscha...Skulle jobbat idag nere pa mitt nya jobb pa stranden men gick aldrig dit. Jag vet att jag maste, men jag bara vagrar,. Jag vill inte sa enkelt ar det!!!!!! Jag HATAR att jobba som servitris.HATAR..Hmm skrev jag att jag HAATAAAR det??

Klarar inte av all stress, allt skrikande,.. Jag vill ah ett lugnt jobb, i affar eller pa cafe t.o.m, eller vad som!!

Daligt samvete eftersom ja ju maste ha pengar men det tar emot sa mkt..

Antar att alla e olika, vissa gillar att ha full rulle, mig gor det bara utmattad o ger mig angest nar folk gapar pa mig.

Maste losa detta annars maste jag ju aka tillbaka till London fortare an planerat..

Alltid att det ska va natt javla krangel.

I ovrigt gillar jag ju Tel aviv.. Mysig liten stad. Min kreativitet sprudlar, maste bara se till att skaffa pengar sa jag kan gora natt utav den!

Undrar hur det ar med Linda, snalla hor av dig sa jag vet att allt e bra!!

Maste duscha nu o fixa klart mig, ska pafodelsedags fest o traffa Rika senare, hon har antligen kommit hit! <3

Hoppas hoppas hoppas ja hittar ett annat jobb!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards