Alla inlägg den 29 september 2007

Av Fairy J - 29 september 2007 16:28






ÄLSKAR min linda MEST o så va det me att!

PUSSSSSSSSSSS***********


Dett är länken till hennes blogg:


www.minnova.blogg.se
Av Fairy J - 29 september 2007 16:02

HAAHAHAH! FY FAN! Vilken cp rolig kväll det blev igår! HELT oväntat! Ringde Sandra för ja ville hinna träffa henne innan ja drar. Vi sticker på fest, ja blir full...

O så kom Emile förbi med, så gullig, bara för att säga hejdå till mig. Det va snällt....

Börjar gilla mitt singelliv mer och mer nu... olalalalal! hihohohoh!!!!!!


FETT kul va det! O full va jag. Men ja fick det ja ville ha iaf, men vad ovanligt då? Får jag ju alltid hihihih :D Dansade massa me Jacke, drack lite, passoa, o maSssa öööööl....O dansade till electro music 4 my soul :P

mmmmumma! Blev piercad med en vanlig nål högt upp i örat, som ja velat ha länge!Blev snyggt, tycker ja själva iaf! "Johanna kommer aldrig våga..." Yeah teah baby. Eller hur!IN YA FACE!! :) det va la ingenting! Knakade lite bara, haha! Sen råkade ju en viss person ta hålet helt FEL först, så ja fick göra om det. Så då fick vi göra om det...

Nu vill ja ha en ny. Var? Vill ha fler i öronen, ett till i näsan, eller en till i labret... O i den intima delen oxå då förstås hihhihi :D

Sen idag sminkade jag Danielle, hon blev snyggggggg! Men alla sa att hon såg ut som mig, hehe. Vilket måste betyda att ja e sjukt snygg!

OK nu e egot på top! :)


Ikväll e ja hemma hos Linda me henne O Sandra,. Skulle bjuda på vegkäk, men självklart tål minte Linda qorn färsen... GAAH!


WELL. Mår bra. Denna helgen har varit PRIMA! Hela veckan har varit prima om sanningen ska fram!
Mår som en prinsessa!

Kunde man inte trött på nårra veckor sen...

Livet leker!


Kärlek!

Ovido - Quiz & Flashcards