Alla inlägg den 10 september 2007

Av Fairy J - 10 september 2007 15:24

Allt känns skit idag. inte glad någonstans, bara massa ångest som gör att jag varken kan sova eller ätya eller någonting. Känner mig halv utan robin, saknar han så hjärtat går sönder.. Men han vill inte ha ett förhållande just nu och det är jätte ehmskt att acceptera för jag vill bara va med han, han e den enda för mig... Saknaden känns som en stor sten i mitt hjärta. Varför skulle det bli såhär!?!?!? Fan med, trodde vi alltid skulle vara tillsammans och så lämnar han mig... Saknar mamma så mkt oxå, och Linda o Jessica, vill inte va här!!!! Vet inte hur jag ska kunna klara skolan för jag är inte det minsta motiverad till det. har druckit HELA helgen, sådär cp mkt så jag bara mår ännu dåligare nu... Måste sluta dricka, men jag vet inte HUR! ska jag behöva bli tvungen att ta hjälp från typ AA!? Dricker mig så redlös, kan inte kontrollera mitt alkohol intag det minsta. Ska sluta gå på fester nu, ger mig ingenting alls längre bara ännu fler problem att tänka på... ÅH VAD JAG HATAR ALLT JUST NU!!! vill inte alls vara med om detta vill vill inte inte INTEEEEE!!!!!!!!

Är så jävla nerkärad i honom o så får jag inte va med honom, inte ens lite vill han träffa mig!! men han påstår att han älskar mig fortfarande...Älskar han så mkt, har aldrig älskat någon som jag älskar han o kommer aldrig att göra. Han är min stora kärlek men han e inte min... Vill fan bara dö

Ovido - Quiz & Flashcards