Direktlänk till inlägg 24 september 2007

YAOYAO

Av Fairy J - 24 september 2007 18:24

Kom nyss hem. Har varit hos läkaren. Han skrev ut 100 st xanor till mig. 100 st xanor skulle kunna låta mig hamna i dvala i iaf två veckor. 100 st xanor skulle kunna ge mig ett besök på sjukhuset i överdos. 100 st xanor skulle kunna ta mitt liv. Men jag känner varken för att hamna i dvala, sjukhus eller att dö.

Jag fick dom bara för att jag ska kunna ha medicin i London. Så jag tänker ta dom så som man ska. 1-2 vid behov. Är starkare nu är förr. Behöver inte bli skit beng på benso längre. Har inte det suget längre, inte ens trots omständigheterna och min ständiga ångest.

Jag vill inte skada mig själv längre. Jag vill läka.


Han sa även att jag ska sluta ge mig själv skuld över hur folk behandlar mig. Det fick mig att tänka till. Det är lätt att skylla ifrån sig som många gör när det egentligen är dom själva som beter sig illa. Pga mitt upp&ner mående så har dom en anledning att säga att allt beror på mig...

Han sa att han tyckte jag jobbat mycket med mig själv på kort tid, och att han såg stora positiva förändringar. Det var jätteroligt att höra, och han har faktiskt rätt. Är rätt stolt över mig själv egentligen. Jag har kommit en bra bit på vägen i min sjukdom. Nu är det mest panikångesten jag vill komma över, men det får ta den tid det tar. Jag känner mig iaf starkare. Och ingen ska få behandla mig dåligt. Jag är för värdefull för det!


Åkte till Jessi Angel igår. Älskar henne såå mkt <3

Funderar på att va nykter ett jävligt bra tag faktiskt, man får inspiration när man umgås med Jessica. Tror seriöst jag supit bort en hel del av min brain. Nu för tiden när jag dricker så räcker det med att blir lite full, så börjar jag t.ex vingla skitmycket. och blir jag bra full så bara rammlar jag. Rammlar rammlar rammlar.. Skitskämmigt! Jag är trött på det liv jag levt i så många år nu. det ger mig verkligen inte ett skit längre. De senaste månaderna har jag bara undrat vafan ja sysslar med egentligen. Drar på fester, träffar allt folk, blir full som ett as... det är inte ens kul längre. Älskar musiken men behöver en rejäl paus. Fast en heel del clubar i London lär ju besökas anyway kan ja säga! :)



 23:50

Kollade upp en massa angående medicinen, och det blir nog svårt att ta med den.. Alla 100 st iaf! Fast så många behöver jag ändå inte, tyckte han överdrev lite läkaren när han skrev ut så många, men ja behöver ju ett gäng ifall ja får värsta fete ångesten där nere. ska ringa Engelska ambassaden imorrn o fråga vad jag behöver för intyg med mera för att få ta med.


Beställde flygbiljetten förut, så snart åker jag! Kommer sakna mina bebisar såå mkt! GAAH det e lite jobbigt faktiskt, men vad gör man? Har inget annat val än att åka som jag känner det just nu iaf. + att jag ju självklart vill till London såå mkt. Men kommer sakna tryggheten här hemma, men det är väl smällar man får ta. Måste jobba bort det där med att jag blir "otrygg" så lätt. Måste bli starkare!

Är så jävla uttråkad här hemma om kvällarna. Finns liksom ingenting att göra. Sitter här i brist på annat. Skulle behöva rutiner igen. Det blir det nog i England. Syrran kommer aldrig tillåta att jag slackar runt så som jag gör här (!) Då kommer det massa onödigt tjaffs. Hon kan ju va precis som en annan... Lite värre t.o.m hahaa! Fast ja älskar henne massor, det ska faktiskt bli kul att få umgås lite mer med henne, träffas ju tyvärr inte så ofta. Tråkigt eftersom hon är det enda syskon jag har.


~Kärlek




 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Fairy J - 29 december 2011 05:51

Efter julen blev jag förskyld, så senaste dagarna har jag bara legat hemma och försökt kurera mig.. Jäklar va produktiv ja varit i att researcha olika områden! Har googlat bali, naturvandringar i norge och tagit reda på mängder av fakta angående olik...

Av Fairy J - 29 december 2011 05:34

Shit va länge sen det va ja bloggade här haha... men jag hade bra musiksmak redan för några år sen verkar det som :P hmm, kanske skulle man börja använda bloggen igen lite då o då?...den som lever får se, ljus o kärlek ...

Av Fairy J - 26 februari 2009 22:07

Waaah, kakar lite mat fran tidigare o lyssnar pa sensient. Forbereder mkig, kl 3 splear namligen Sensient o klart som fan ja ska dit! Antligen lixom.. Sa javla svart att fa sen han i denna delen av varlden! Sa ska strax duscha o fixa till mig sen dr...

Av Fairy J - 11 februari 2009 23:50

Livet kanns skont att leva!! Har varit och fixat haret.. Blev morkrott med kort snedlugg - assnyggt! Ska fixa upp lite foton sa snabbt ja kan.. Har haft 3 dagar ledigt pa jobbet for vadret har vatt daligt och da e det ju ingen ide att ga ner dit efte...

Av Fairy J - 2 februari 2009 15:05

IIscha...Skulle jobbat idag nere pa mitt nya jobb pa stranden men gick aldrig dit. Jag vet att jag maste, men jag bara vagrar,. Jag vill inte sa enkelt ar det!!!!!! Jag HATAR att jobba som servitris.HATAR..Hmm skrev jag att jag HAATAAAR det?? Klarar ...

Ovido - Quiz & Flashcards