Alla inlägg den 28 september 2007

Av Fairy J - 28 september 2007 15:15

Vaknade nyss. Tror ja håller på att bli sjuk. Läpligt!

Åker ju lixom om 5 dagar!

IIH! Börjar verkligen dra ihop sig, shit va nervös ja är, samtidigt som jag längtar massor!

Jaha vad händer idag då? Vill egentligen hinna träffa Linda, Jessica, Emma, Jenny en sista gång innan jag drar. Det jobbiga är att mamma åker till Gotland ikväll, så hon kommer inte kunna köra mig nånstans. Vilket kommer att betyda att jag blir fast här i skogen hela helgen om inte någon kan köra och hämta mig. GAAH va drygt!

Men det löser sig kanske, får hoppas det! Givetvis råkade jag överdosera medicinen lite igår. Somnade med datorn på och ljuset släckt. Så jävla svårt att veta om en eller två räcker? Ibland räcker det med en, ibland måste man ta två.... Skit medicin! Men man slipper ju panikångesten av den iaf...

Ska springa ner och fixa med tvätten nu. Massor som behöver tvättas innan London resan. Fan... Om 5 dagar är jag verkligen där.!!!!!.

Paniken börjar krypa längs ryggraden. Lämna katterna... o mamma! O Mina älskade ängla vänner! YSCH! Men jag måste... Det kommer bli bra!


~Änglakyssar till mina underbara vänner, familj o husdjur~

 ~¨~ SmaCk ~¨~


Ovido - Quiz & Flashcards