Alla inlägg den 30 november 2007

Av Fairy J - 30 november 2007 00:31


Vad skont det hade kunnat va att for en gangs skull INTE behova bli besviken pa manniskor runt omkring en, men som vanligt far man sig en knapp pa nasan. Karlek kommer, karlek gar, vanner bestar? HAH! Yeah right! Vanner gar dom med! Oftast pga att ens kille gar! For ens vanner blir ALLTID kata pa ens killar!!!

Hur det an ligger till sa tar det for mkt kraft att tanka pa det, vet bara att jag inte anser henne som en god van till mig langre, oavsett vad dom tva pysslar med, for kan man aldrig hora av sig till sina vanner, sa ar man ingen riktig van. I sadana fall finns det personer som bevisat att dom tanker betydligt mer pa mig och som hort av sig som jag inte alls raknat med, dom ar varda min energi & mina tankar battre.

Sa nu slapper vi det trakiga samtalsamnet!!

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Pratade med mamma idag, saknar henne saa mkt nu! Och katterna.. Julen komer bli underar iar! Hela familjen samlad, o alla ar vanner dessutom! mamma skulle gora mig ett vegetariskt julbord hihi.. AAh langtar!

Har kopt julklappar idag ett par st, alskar att kopa julklappar, alskar att gora folk glada..Nar jag val lyckas med det! Heheheh,,,,,



nehe sovmorron tills halv tio imorn wiie, men for den skull maste jag sova... ZzzzzzZZZ trodde ja skulle do idag pa jobbet sa trott var jag! Fick dricka en vanlig + en dubbel espresso for att vakna till....

Imorn kanske jag och Maria ska till Croydon pa juvelparty forresten, later trevigt :::*

Night Night

 xXxXx

Ovido - Quiz & Flashcards