Alla inlägg den 13 november 2007

Av Fairy J - 13 november 2007 19:05

Kom nyligen hem efter min andra dag som anstallt pa Rouge cafe. Mkt trevligt stalle, valdigt organiserat och seriost... Tagit ut mina piercingar nu, kanns tomt :( Men, men, far iaf tider pa detta stallet! Ska jobba 3 dagar till denna veckan sa det ar ju bra! Dagen har gatt ut pa att bli tranad framfor en dator... Ville dom inte trana upp mig pa forra jobbet sa kan man ju saga att det ar ombytt nu! Fi fanken, maste ga igenom en hel bok med saker man ska kunna, och sen amste jag dessutom ta en examen pa allt det sen! Sen ar jag fardig servitris, men da kan jag troligtvis allt inom jobbet oxa... Valdigt langtrakigt var det dock, holl pa att somna flera ganger.

Jobbarkompisarna ar betydligt mer seriost folk an pa forar stallet ahaha! Men valdigt trevliga och roliga. Trivs bra an sa lange, tror det kommer bli bra detta =)


Natt pucko spillde vatten/ol whatever pa min vaska i lordags pa Dream temple, och mobilen har blivit vattenskadad! YEAH, VARFOR!?!?!? Varfor ska detta ALLTID handa mig???? Hur manga mobiler det ar nu som jag sabbat, slarvat bort, blivit stulna kan jag inte ens rakna! Men denna gillade jag verkligen! Har ju bara haft den knappt 2 manader, min rosa fina lilla sak! WELLL funkar gor den men batteriet tar slut under en dag oavsett hur mkt man an laddar den :( Fan vad drygt...

Hm traffat en "person" jag borjat umgas lite med. Inget seriost fran min sida men det kan ju latt bli missforstand sa jag ska val va klar i vad jag vill denna gangen.


Nehe maste stada o ga o fylla pa mobilen..



Ovido - Quiz & Flashcards