Alla inlägg den 27 november 2007

Av Fairy J - 27 november 2007 15:33

Ar inte ens onsdag idag, hur inne i sin egna lilla varld kan man va??

Sa det ar alltsa inte Saras fodelsedag foran imorn och jag jobbar kvall. Kom pa detta inatt innan jag somnade och blev tvungen att kolla datum pa mobilen... sa skadat.

Hittade lite bilder fran Dream Temple, ar tydligen nasta gang den 15.e, nar sara ska ha sin fodelsedagsfest, blir sakert att vi drar dit sen, den snyyyyygga dj.n spelar denna festen me WOHO!O hihihihi

Av Fairy J - 27 november 2007 01:43

Nyss hemkommen fran jobbet. Har jobbat kvall, lite sma jobbigt men OK.

FAAn vill lara mig hur man bar brickan pa ett stabilt satt. For alla er som anser att servitris jobb skulle vara latt vill jag bara upplysa om EN sak, det ar det INTE!

Det ar skit svart att bara skit tunga tallrikar som dessutom ar brannheta, och for att inte tala om alla overfulla skyhoga kaffe latte glas som ar smalare nedtill och bredare upptill som man ska bara flera stycken pa en rund stor bricka (med en hand)! Skitsvart att fa den ratta balansen sa att det inte tippar over och spills nagonting, jag ar ju alltid sa javla nervos med sa da blir jag skakig pa handen och tanker "skaka inte, var forsiktig" vilket gor alltihopa annu varre! Alla sager till mig att det galler att ha sjalvfortroende, men sjalvfortroende har jag ju inte sa hur latt ar det da! Jag ar ju helt bombsaker varje gang pa att jag ska tappa brickan. GAAH saaa jobbigt ar det, men det ar val bara ovning som hjalper.

Btw, inte hunnit skriva om helgens stora besvikelse. Trodde ju jag skulle fa lonen pa fredagen, men icke, den far jag tydligen forst denna fredagen, sa Green Planet sket sig nar jag val fixat folk jag skulle ga med :( Jaja. Sa forst nasta vecka kan jag bege mig till Beckenham spa, alltsa gymmet for forsta gangen ska bli SAAA skont att ANTLIGEN satta igang!

Sara fyller ar imorn, eller det blir ju idag, forresten. Skulle kanske pa fodelsedags middag med henne och hennes vanner men ja ar ju som sagt fortfarande luspank =S Hoppas hon kan ses pa lordag kvall, ar ledig pa sondag namligen. Anda lediga dagen denna veckan =S Heh, kanske inte ska klaga, forra jobbet fick jag ju knappt nagra timmar pa sa det ar val a andra sidan bara bra att jag far gott om tider pa detta jobbet =)


Idag kom det in 3 snubbar, lagom runda under fotterna, luktade SPYA, fy faan vad ackliga! Iaf, jag tog deras order och genast borjade dom ju att saga massa pinsamma kommentarer som att jag skulle satta mig i den enes kna och sant, ja bara MMMMMM ellerhur, och forsokte halla god min. Sedan bestallde dom MASSOR med mat. Musslor och svamp till forratt och Stekar till huvudratt, och jag sa till Omar att undra om dom verkligen ar tillforlitliga och tanker betala for maten... Mkt riktigt borjade det med att en forsvann ut, snart den andre, markte inte riktigt att dom gick foran alla utom en var borta. sen forsokte han ocksa smita ut men da sparang Omar och Jo efter honom och drog in han igen och sen kom polisen och hela tjofadderittan! Vilket drama! Isch ackel finns det gott om i den har staden kan jag lova!


Nehe borde val sova, jobbar morron imorn... hmmm


Nattinatt



Alskar och SAKNAR dig Jessica, glom inte det!

~ Love!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards