Alla inlägg den 1 november 2007

Av Fairy J - 1 november 2007 23:48

Jag dricker chai och funderar over mitt liv....

Trivs verkligen bra med mitt liv som det ar nu. Kanns som jag kan ANDAS igen. Ar sa skont verkligen att bara ha sig sjalv att tanka pa, att slippa fokusera och lagga all sin energi pa ett forhallande osv..

Jag vet precis vad jag vill och pa sa vis kan jag fokusera pa det ist, ingen som kan hindra mig med nagonting, jag ar fri som en fagel och det kanns... Befriande!


Har sa mkt drommar o framtidsvisioner, skulle inte ens vaga ge mig in i ett nytt forhallande, ar radd att jag skulle bli beroende och att jag skulle strunta i saker som ar betydelsefulla for mig. Detta har hant tidigare.


Nope nu ska jag gora det som faller mig in for stunden! Och det e en jevla massa *hihi*

Av Fairy J - 1 november 2007 17:53

Idag ar det den 1.e november, och det ar nastan skrammande sa fort de senaste manaderna har gatt! Och sa mkt forandringar som skett, sa mkt som har hant!!!

 Galet...


Igar kvall borjade jag kolla efter textil/design utbildningar har i London och jag hittade en del intressanta. Problem: A Level.

Jag forbannar mig sjalv for att jag sumpade gymnasiet sa som jag gjorde! Tack vare det ar jag flera ar efter alla andra i min utbildning. Nar alla andra tog studenten, jobbade och borjade plugag vidare var jag sjuk och gjorde jag INGENTING! Lag hemma i sangen i flera ar och madde skit!

Det ar javligt jobbigt nu, nagra ar senare nar mitt psykiska tillstand mer eller mindre ar ett tillfrisknande och jag inser hur mkt efter jag ligger!

Har mina malsattningar. Jag vill bli designer, sommerska, men det kommer ta sa lang tid innan jag kommer dit. Forst maste jag studera mer an ett ar pa komvux for att skaffa mig gymnasiekompetens osv.


Jag kommer va urgammal nar jag ar fardig och ha lan upp till oronen! Hmmm!


Jaja jag har iaf bestamt mig for vad jag tanker satsa pa, inte alla som har sa det ar jag ju glad for och varken blod svett eller tarar kommer att stoppa mig!

Ovido - Quiz & Flashcards