Alla inlägg den 17 november 2007

Av Fairy J - 17 november 2007 20:12

Jag reser mig ALLTID upp och efter varje nedgang blir jag starkare! det har jag verkligen bevisat denna gangen!

Faan vad bra jag mar!  Sa skont nu med rutiner! Har varit flitig som fan denna veckan och det har gett resukltat! Stadat har hemma, tvattat, t.om strykigt! Och cheferna pa jobbet verkar tycka jag ar duktig! han sa till mig idag att redan nasta veckan kommer jag att fa mina egna sektioner pa jobet alltsa mina egna bord, viket betyder egna dricks! WOHOO! Sa javla happyhappy! =)=)

da kanske allt loser sig i december med cash, jag ar sa fjaskig nar ja jobar, ler HELA tiden hehehe. Men det ger resultat! !


Mina fotter ar iaf valdtagna ikvalL! Sa det betyder ett varmt bad med bubbelskum och glittergel ^^

Skulle egentligen akt till Angel ikvall och halsat pa Adam men orkar inte, blir kanske imorn.. Maria ar pa brollop med svart & vitt + lite rott tema. Hon va sa sot anr hon akte, hon kommer va finare an bruden sjalv, hihi!

Sa jag ar iaf hemma sjalv. Maste sy upp ett par svarta byxor sa jag slipper ha boots pa jobbet, det gor sa jevla ont!

Nehepp nu ar mitt bad upptappat och redo!


Lovelovelove*****

Ovido - Quiz & Flashcards