Alla inlägg den 7 november 2007

Av Fairy J - 7 november 2007 05:29

Ikvall har jag varit pa middag med min chef o hans helt underbara tjej, o Alex. Mkt trevligt. Dom at hummer o jag at tomat o basilika sallad. Fiiint....

Skickade ett fruktansvart pinsamt meddelande till bartendern forut, ahahahahah. Jag kommer aldrig mer svara nar han ringer i tell ya!

:O


Har vatt i Bromley idag med Lovisa. lamnade 3 cvn. Gick forbi Benefit cosmetics  pa Boots o sa till lovisa i forbi farten at jag skulle alska att jobba med smink. Och dom horde mig och haffade mig,. Fragade om jag ville jobba med smink jag bara "eeeeh JAAAAAAAAA" lamnade  mitt cv, dom skulle ringa...Hehe dom var valdigt entusiastika men far se vart det leder www.benefitcosmetics.co.uk


Sen sokte jag jobb pa cafe rouge, ska dit pa fredag och gora ett prov skift. Dom verkade valdigt noga med vilka dom valjer sa jag tror inte ja kommer fa det....


Ska till Bromley imron igen och lamna fler cvn... Vill ha nytt jobb....!!!!!


5 dagar kvar tills./...//./ DAAAANS! hihihi >>>>>>>>> ************

Ovido - Quiz & Flashcards