Alla inlägg den 22 november 2007

Av Fairy J - 22 november 2007 23:25

Har nyss duschat o fargat haret...

Pratade med mamma forut, aker hem den 28.e sa det blir ju en extra dag hemma =)

Fick dock veta pa jobbet att ar man inte narvarande dar under julen sa maste man vara det under nyar :( Dar sprack mina gigantiska fest planer tillsammans med Sara, skumpa och galenskap...

Sa javla trakigt men vad gor man? Orkar lixom inte saga upp mig o leta upp ett nytt jobb bara for en san sak. Jag menar, jag trivs ju, och jag ska ju fa ordentlig traning, och det kunde ju va skont att va pa samma stalle ett tag sa man lar sig om stallet man ar pa for en gangs skull... SAA nyar=jobb. Det suger.

Men jag har bestamt att pa juldagen da jag ska festa med Sandra och Linda sa ska vi laga god mat och dricka bubbel med jordgubbar och gora oss snygga och sexiga och bast i varlden (som vi ju ALLTID ar hihi) sa blir det som en liten mini nyarsafton ^^ =)

Kollade klanningar idag pa Topshop, hittade ett par fina men ingen av dom var "den ratta",,, har ju en deeel fler stallen att leta pa, t.ex hela oxford street mohahaa :D


Gaah, Sara kunde nog inte dra till Green planet pa lordag, och jag kanner ju typ inga andra har som gillar att ga pa sadana fester! Det ar lite irriterande, men far se, har ett par kort kvar som ska kollas upp for jag vill verkligen dit men vill garna inte ga dit sjalv haha! jag HAR sallskap om jag vill, men VILL jag verkligen ha det sallskapet egentligen?? DET ar den STORA fragan!

MEEn, det spritter jue i benen pa mig hihohiho !


Nu maste jag stada for imorn kommer Maria hem och det ar stokigt har (!) Sen ser jag fram emot att sova for jag ar jatte trott idag!


LOVE YOU!


Av Fairy J - 22 november 2007 00:16

oOOOOOo nej! Ar panikans skitans roksugen, meeeeeeen, tankte va duktig och sluta roka nu nar jag vatt sa pass sjuk i nagra dagar att jag anda inbte kunnat gora det, men sa kanner jag mig battre och blev jatte sugen pa en cigg men affaren stangde nyss och jag har inga =S

Gick till jobbet idag, trodde dom skulle skicka hem mig men dom sa att jag nog kunde jobba trots mitt halvsjuka tillstand. Gick riktigt bra faktiskt.

sa da missade man iaf inte en dags betalning ^^ ... :D

Ar hemma sjalv tills pa fredag forresten.  Maria ar i Skottland, Miles i Syd afrika och Niel i Miami. Langtrakigt!!! Har inte cash till att aka och gora natt kul heller (som att shoppelishoppa) ,men som sagt, pa fredag borjar lonerna rulla in sa forhoppningsvis far man ett lite roligare liv efter det.

I ovrigt har inte denna veckan vatt an av dom basta kan erkannas. Cp pmsen, jobbiga mamman, forskylningen, dejtnings mardrommen, penga beskymmret... Jaja, kommer val battre tider!!!!!


~ TjIIInG~

Ovido - Quiz & Flashcards