Alla inlägg den 21 november 2007

Av Fairy J - 21 november 2007 02:46

Lite saker jag kanner for att fa ur mig!

Jaha de senaste aret har en del nya vanner kommit in i mitt liv. Vanner jag trodde va nagra av dom basta, och vad hander? Jag flyttar hit, och vissa hor inte ens av sig! Blir sa besviken... Men borde egentligen veta battre nu, folk bryr sig bara om sig sjalva och skiter i sina sk vanspasrelationer, finns val saa mkt roligare saker att bry sig om i t.ex lilla Nybro, am I right?

Blir alltid lika forvanad. Denna gangen mest tror jag, for manniskor jag INTE raknat med skulle bry sig sa mkt om att ja flyttat over hit hor av sig massor och skriver att dom saknar mig, medan nagra av dom jag kategoriserat som mina basta vanner inte ens gor det? OJ =S!!! kanske skulle ta och se over min "basta kompisar" lista!!!!!


Ni som vet med er att det inte ar er jag syftar pa kan bortse fran det har! Ni som trots allt hor av er och verkar bry er lite om hur det gar for mig har borta vet att ni har all min karlek och att jag bryr mig lika mycket om er tillbaka... <3

Ovido - Quiz & Flashcards