Alla inlägg den 28 november 2007

Av Fairy J - 28 november 2007 02:29

Dessa jevla tyskar till att leverera bra progg: http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=123600377


Denna veckan kanns lite mer ljus an forra, har lite att se fram emot denna med. Lonen pa fredag och sen har jag och Sara planerat en dejt pa lordag. Sa hoppas jag pa lite shopping i camden med hiih ^^


Vill ha MIN dator har! MIN NYA FINA DATOR SOM VANTAR PA MIG HEMMA I SVERIGE! Inte ens sett den vackra saken an, bara skarmen, och den va fin, 19 tums plattskarm, mammor ar bra alltsa ^^ =)

Hade jag haft den har nu sa hade jag laddat ner sa sjuuukt mkt musik! Finns sa mkt bra, men inget far ju plats pa Marias dator eftersom den har sa litet minne, dessutom ar det ju hennes sa da kanske jag inte kan trycka in tusentals progglatar, hon hatar ju san musik, hahaha!


Kan det SNALLA bli helg nu!!!!!!!!!!!!


P.s, vissa manniskor ar TROGA, INGEN nyhet men anda! Spec killar...


NattinattfnattTTTTTTTTTTTTTT

Ovido - Quiz & Flashcards