Alla inlägg den 8 november 2007

Av Fairy J - 8 november 2007 22:41

Idag har det regnat heeela langa dagen har i London och jag har sovit jatte lange. IIUH angest! Men imorn ska jag va uppe tidigt eftersom jag ska va pa Rouge cafe kl 12. far se hur det gar. Har mina sma oroande tankar att det kanske inte kommer att ga sa bra. Det verkar va en valdigt strikt, lite snobbig restaurang och sa kommer lilla klumpiga jag?? Heh, ja hoppas kan man ju alltid att jag far jobbet... Gar det daligt har jag ju iaf en timnme pa mig tills jag ska va pa jobbet sa da kan jag ju ga runt i Bromley och lamna fler cv.n

Inget hort fran Benefit, lat eg lite for bra for att va sant sa jag har int direkt gjort upp nagra storre forhoppningar aven fastan det hade varit valdigt kul att fa jobb dar men, men.. Vilket jobb med ok lon o fulltid funkar for mig.!!


Hittade en intressant kurs i Glimakra som skulle va roligt att ga nasta ar nar jag flyttar dit igen. www.folkhalsan.se

Man kunde ta kursen pa avbetalning, helt ok for mig, och enbart 2 kurs tillfallen som ar pa helgerna varje manad... Magi, qi, mmm hade varit valdigt intressant att ge sig in pa mer, stort intresse hos mig men som av flera anledningar alltid faller bort pga andra saker.


Vill inte alls till jobbet imorn! Vill bara sluta dar! Stallet ger mig angest! Gillar alla dar, MEN, gillar inte hur allt ar organiserat och jag gillar inte min position dar. Det kommer inte droja lange innan jag sager upp mig. far jag inte ett nytt jobb inom en veka sa ar nog chanerna stora att jag saker upp mig i vilket fall. Visst, det ar ju alltid slite pengar jag far in fran dom, men wtf! Kom inte hit for att jobba pa ett stalle jag inte trivs pa. kom hit for att utvecklas, och jag kraver inte mkt eg....

Ovido - Quiz & Flashcards