Alla inlägg den 15 november 2007

Av Fairy J - 15 november 2007 01:57

Precis kollat ett avsnitt Wildboyz och tva avsnitt Viva la Bam, och ska snart se ett avsnitt Jackass... Bam ar min favorit ;)


Maria hittade en kurs jattenara dar vi bor. den gar ut pa att man skapar egna klader, finns det platser kvar ska jag hoppa pa den , hade varit jatteroligt!

Maste saga att livet leker just nU! Mar sa javla bra! Nytt jobb - BRA JOBB! Bra manniskor runt omkring mig, ja just nu kannas allt bara sa himla bra!

Ar sa glad att jag flyttade hit! Denna lycka beror inte pa nagon annan an mig sjalv! Finns inte nan annan jag kan saga gor mig lycklig, detta beror helt och hallet pa att jag mar bra I MIG SJALV och det livet jag lever nu. Men sjalvklart gor mina solstralar mig lycklig, men alltsa, jag ar helt oberoende av att ha en annan manniska i mitt liv pa det sattet man har nar man ar tillsammans med nagon. Det ar en jatte skon kansla. En kansla av utveckling - i ratt riktning, och en kansla av frihet & ny vunnen styrka.

Jag kan gora vad jag vill i mitt liv! Allt har borjat ga sa bra for mig! Det ar underbart! Jag har en framtid som inte bara ar dromamr utan sakta med sakert borjat bli verklighet!

Jag myyyyser!

Hihihi :*:*:*


!!!!Love&Light!!!! 

Ovido - Quiz & Flashcards