Alla inlägg den 20 november 2007

Av Fairy J - 20 november 2007 22:56

Jag kan ju saga att idag ar inte en utav mina basta dagaR! Kom hem forut idag efter att spenderat 2 dagar i Angel hos en "van" och blivit overrost med kramar och gos, bleeeh, har bara velat skrika av irritation emellanat MEN tyvarr blev jag sjuk natten mellan sondag och mandag, javligt sjuk! Har legat med feber och inte kunna rora mig mer eller mindre. Mar forfarande skit men va sa pass stark att jag klarade ta mig hem idag iaf. Tack gode Gud! vet inte vilket som har varit varst, detta javla gullande, eller min forskylning!!!! Ledsen, men jag ar verkligen inte en manniska som klarar av snuttisnuttande och mysfaktor 100%.. Ar inte ens spec fortjust i det om jag ar riktigt javla kar. Tycker inte om att bli behandlad som nan liten prinsessbakelse vafan nan matta far det val anda va?

HMMMM... Nog om detta!


 Maste bli frisk tills imorgon, vilket teoretiskt sett ar helt omojligt da jag hostar och nyser konstant, well, far iaf ta mig in till Rouge imorn och forklara laget och fraga hur dom tycker jag ska gora. Antagligen skickar dom hem mig igen men da har jag iaf bevisat att jag talar sanning. inte bra att sjukanmala sig sa nara pa att man borjat pa ett nyss jobb...


Vill bli frisk tills pa lordag sa man kan ga pa Little Green Planet. Jobbar namligen kvall pa sondag sa tar jag det relativt lugnt under lordags natten sa kanske jag hittar en bra balans mellan festande och jobb. Hehe, hade ju vatt perfa!


Lolizen ligger har sa gulligt pa dataskarmen, hon ar ju bara FOOOr sot den katten. Hihi. Biljetterna ar bokade hem over jul btw!


Ses da angels! KissEs

Ovido - Quiz & Flashcards