Alla inlägg den 23 november 2007

Av Fairy J - 23 november 2007 02:41

Fan vad jag har varit ELAK tidigare i mitt liv! Laser igenom gamla skunk inlagg.. HMM. Men madde ju inte sa bra nar jag va 17-18 men anda... Manga manniskor jag skriver om som jag far ett sting i hjartat av saknad nar jag tanker pa.. Dom flesta av dom ar dock manniskor jag avslutade vanskaps relationen med pa helt sinnessjuka satt nar jag va som allra "samst" eller nerknarkad eller vad man ska kalla det.

Det ar nagot man far ata upp an idag, det daliga samvetet, saknaden, att veta att man forlorat manniskor som brukade va ens allra basta vanner,,

Vilka sjuka ar. Men aven fastan allt va helt sinnessjukt sa var det anda nagra av mina roligaste ar pa samma gang. Var ju sa javla impulsiv, sa det hande alltid saker i mitt liv. Brydde mig inte for fem oren vad folk tyckte om mig,. sa, gjorde precis vad jag kande for. Var inte radd for natt, jag va javligt rocknroll faktiskt!

Men elak..

Men NU da? Nu ar jag radd for typ ALLT, paranoid over vad folk tycker om mig, bryr mig om vad folk sager till mig fastan jag bore ga min egna vag. Detta beskyller jag forhallandena for! ja men snall ar jag iaf det ar ju alltid natt.

Men nar blev allt sa trakigt egentligen? det maste ju avrit nar jag borjade lugna ner mig.. Och sluta hets supa, knarka och gora minsta lilla impuls som foll mig in for stunden. Saknar den gamla mig, samtidigt som jag skamms natt fruktansvart for att jag har varit san!

man har val "mognat" "vuxit ifran" borderline. det r jag JAVLIGT tacksam for men vafan, det kanns som att jag vaxt ifran andra delar av min personlighet som faktiskt va goda egenskaper, iaf for min egna del sasom sjalvfortroende och bestamdhet och nu kanner jag mig mest bara ynklig och svag!

Hade atstrorningar, tror jag, natt sjukt med vikten var det iaf, men det var det enda jag ville andra pa.. Ga ner nagra kilon. I dagslaget har jag komplex for precis vartenda kroppdel pa min kropp. HMMM nan maste det val finnas jag inte har komplex for? Hmm... Nej.. har tom borjat fa kmplex for hur jag ar skapt i ansiktet. Tycker mer eller mindre ingenting ar speciellt fint, tycker seriost jag ar ratt ful om sanningen ska fram och det ar inte sa kul nar jag i mitt tidigare liv alltid tyckt jag ser ratt okej ut iaf med lite smink...

Hade jag vatt miljonar sa hade jag gatt under kiniven direkt, sen far folk kalla mig vafan dom vill. dar ar jag envist bestamd med att jag skiter i vilket. For trott pa att folk sager at mig vad jag ska gora ar jag redan, belive me nar jag sager att jag inte kunde bry mig mindre om nar folk ska lagga sig i vad jag vill gora med MIN egna kropp!


Whatever. denna veckan har sugigt natt fruktansvart! Veckan full av besvikelser! Och den ar inte ens slut an...



Ovido - Quiz & Flashcards