Alla inlägg den 16 november 2007

Av Fairy J - 16 november 2007 22:46

JahoppSansa, da vatt det fredag... Senaste veckan har varit en av dom basta pa lange! Har fatt ut precis ALLT jag vill, dans, nytt trevligt jobb, lite dejtande, *hihi*.......,,,,,,,, ;)


Ikvall spelar syrran och jag Singstar och dricker vin. Jag forlorar hela tiden, jevla syster hon har ju ovat innan!

Jobbat dag, det gar bra pa jobbet, OCH, jag far ledigt over julen! sa jag aker hem den 23.e och aker tillbaka den 27.e Inte sa manga dagar jag egentligen velat va ivag men det blir ju inte en jul i ensamhet iaf och jag far traffa min familj och mina katter och min tokiga Barbiedocka, samt alla andra sotnosar! Kommer bli fullt upp med att hinna traffa alla under sa kort tid men nu nar jag vatt har ett tag borjar jag vanja mig vid fullt tempo. Hander ju alltid natt i den har staden!


Oh den snygga dj.en spelar imorn pa en fest, Sara fragade om ja skulle med. Ar dock helt bankrutt denna veckan. Redan fatt lana massor med pengar av Maria som jag kommer att bli tvungen att betala tillbaka nar forsta lonen kommer nasta vecka, kuul! Men, men.. Kopte iaf ett oyster card idag, haha, va pa tiden! Hur blast far man egentligen bli som inte gar och koper ett typ det forsat man gor nar man flyttar till London? Nehe jag ska vanta 6 veckor och hellre betala dubbelt sa mkt per bussresa bara for att jag far ga en omvag nar jag ska till bussen for att kopa det... Jag ar liten latmask!

Och sa kopte jag skor till jobbet, Inte speciellt snygga men vem bryr sig, ska ju bara ha dom pa jobbet och dom kostade 4 pund pa Primarks lix, haha!


Gjorde ju en budget infor kommande manaden igar, ojojoj, jag kommer att fa halla hart i pengarna om jag ska klara mig! Forst och framst, Little Green Planet nasta vecka, Polaris m.fl, + proggolv, vet dock inte riktigt vilka dom dj.sen ar.... Iaf, VILL dit! Fick massa super duper panik mersmak pa fest efter forra helgen ^^, det kommer ga pengar till det om det nu blir av, beror pa hur jag jobbar... Sen ar det ju snart december, maste ju alla dessa julklappar inhandlas, sen fyller Sara ar och ska ha fodelsedags partaj, sen kommer ju Sazza ocksa och jag har lovat att shoppa med henne i Camden (!) Ehh heheh. Grejen ar att aker jag enbart med henne till Camden for att hon ska shoppa kommer jag bli gratfardig och ma psykiskt daligt, alltsa maste jag ha lite pengar jag ocksa kan spendera nar vi ar dar..

Jaa jag vet men WTF klader ar det basta jag vet mer eller mindre!


Kommer bli massor att sta i narmaste tiden, ska ju forsoka lara mig allt inom jobbet och gora klart uppgifterna i boken sa snabbt jag bara kan sa att jag kan bli en riktig servitris och fa all dricks utan att behova dela den med nagon annan! Kommer att bli tvungen att bli en sju utav bara helvetes bra servitris, rent ekonomiskt, behover cashen! Le, fjaska, se snygg ut och va TREVLIG MOT KUNDERNA! Mohaha...


Nehe nu ropar syrran, Singstar daX igen :P

OOooOO visst ar det kul med lite uppskattning och gulliga sms? Hih :*


PuSS



Av Fairy J - 16 november 2007 02:06

Imorn borjar jag jobba redan kl tio.. Maste verkligen sova men sov till tre idag sa jag ar GAAANSKA pigg fortfarande, damn!

Lyssna pa InsaneCreation, damn va bra han ar, snusk!!!


Ar sa javla shoppingsugen! MEN maste halla hart i pengarna nu! Ar skyldig syrran massor! maste gora upp en budget sant som VUXNA manniskor gor..

Ska bli en san utav helvetes bra servitris sa jag tjanar massor med dricks mohahaha!


I ovrigt har denna dagen varit en trakig dag... Stadat, tvattat, suttit vid datorn.. Mindre underhallande sysselsattningar men what ever, ibland maste man val ha trakigt i livet oxa, hehe.

Ar jag pa riktigt vuxen nu eller vad ar detta?

heheh neeeeej knappast! Kommer jag aldrig att bli fullt ut oroa er inte!

Hihi


NightNight :*:*:*:*


Ovido - Quiz & Flashcards