Alla inlägg den 10 november 2007

Av Fairy J - 10 november 2007 04:14

Linda!!!!

Min alskade lilla angel, du ar det finaste som finns i mitt liv!

Sedan den dagen vi rakade hamna i samma grupparbete efter att ha gatt i samma klass i 1,5 ar utan att brytt oss om varann har jag alskat dig!

Det var som att det va forutbestamt att vi skulle bli basta vanner, fran den dagen har jag delat allt med dig. Tarar, skratt, glade, lycka, angest, svek...

Jag kan beratta allt for dig och jag hopaps att du kanner likadant for mig! Finns alltid har fro dig, aven fastan jag bor hundra mil bort sa finns du och din lilla angladotter i mina tankar HELA tiden och saknar er sa otroligt mkt att jag bara kanner for att grata egentligen nar jag tanker pa det!

Men maste va har just nu, och du vet varfor...

Vill inte du ska ma daligt och det kanns for javligt om du gor det nar jag inte kan finnas hos dig och trosta dig sa som du alltid gjort for mig!

Vill bara du ska veta hur alskad du ar, kommer aldrig finna en battre van an dig. Du ar min stottepelare och klippa, och jag ar sa glad att jag fann en sann van till sist efter alla svek!


Alskar dig for alltid!!!!!!

<3

Av Fairy J - 10 november 2007 03:12

Idag ska det klagas! Inte pa livet, karleksbeskymmer eller daligt vader utan pa/// JOBB!

Fan ar sa trott pa detta slavdrivande skit jobb nu!

Jobbat kvall, avskyr stallet mer o mer for varje gang jag ar dar...

Nu far vi inte ens ta rokpaus mer an typ vart tredje timme! :S

 Bossen ar lat. Det enda han gor ar att sitta pa sitt feta arsle o dricka drinkar medan vi andra jobbar roven av oss! Vafan det ar hans resturang och han sitter enbart o super? Spydig ar han tydligen med mot personalen fick jag veta idag. Massor med sjuka saker han sagt... har borjat se den sidan mer och mer jag med... Mig har han borjat ragga pa, fy bleeh snusk!


Provjobbade pa Rouge idag. Verkligen inte en ANING om hur det gick. det ar valdigt posh. Man maste ha snobb byxor o snobb skor, vit skjorta och (!) slips! OOOOOCHHHHHH,.........

Jg maste ta ut mina piercingar nar ja jobbar :(:(:(((((

Sa jevla jobbigt! Alskar mina piercingar, mina piercingar ar JAG!

Jaja,.,,, far se om jag ens far jobbet! Och far jag det oh det ar fulltid, eller iaf ett seriost halvtid (inte enbart helgerna som pa det andra pissstallet) sa far ja val helt enkelt acceptera detta och ta ut dom :( BUUHU/...

Hemskt...


Nar ska det goda livet borja eg???? hehh....

Den dagen jag saljer min sjal till djavulen och blir tillsammans med nan snuskig manager bara for han har cash!!!!!!!Hahahahah..

Lar INTE handa!!!!!! =====)

Men det finns gott om "Golddiggers" har ja sett har... Som den stor bossens tjej t.ex Ja va kan hon va, 25?? Om ens det... han ar kanske... 45?? HAH sa sjukt..,,,


Ja imorn ska ja iaf sjukanmala mig, sen ska ja pa forfest vid atta hos Sara och sen blir det lite skop iaf... eller... Mkt skoj! har ju haft ett laaangt fest uppehall da jag de senaste festerna tyckt att det inte ger mig nagonting, Men nu ar jag laddad till max.. Gaudium o Cafu ^^ o Dream temple... Wiiiie...

Skiter i om det dar pissjobbet snear ut pa mig, inte mitt problem, om dom ska fitta sig sa kan jag med gora det!!!!!!


Tog en ol med Jo-jo pa vagen hem, det enda vi gjorde va o snackA SKIT om boss o jobbet hahahahaahah!!!!!!!!

Och alla miffon dar! Nan jevla jubelidiot som vatt i sitt hemland pa semester har ju kommit tillbaka nu med. Heeelt jevla pantad i bollen, usch fy fan...

Va snabbt saker kan forandras...


Tack o heeeeeeeeeej pa diiiig

Ovido - Quiz & Flashcards