Direktlänk till inlägg 23 oktober 2007

What about love?

Av Fairy J - 23 oktober 2007 00:11

Aj! Har ont i magen ikvall :S

Imorrn aker syster ivag till Irland, och sen aker Miles pa torsdag sa jag blir lamnad sjalv har denna veckan. Ganska sa trevligt synd bara att inga av mina kompisar kunde komma ner denna veckan o halsa pa..

Jobbar imorrn, vill jobba mer an vad jag gor denna veckan. LITE trakigt men, men...


Jag vill ha narhet och kramar av nan fin manniska. Som man kan prata med om livet, och skratta tillsammans med, men som inte forsoker kontrollera mig. Finns det sadana manniskor? Ja det finns det det vet jag, min senaste pojkvan va ratt bra pa det sattet, men sen blev allt sa... trakigt pa natt sett! Vet inte vad som hande, man ska nog inte flytta ihop sa snabbt och sadant. Leva och mysa och prata och skratta. Nan man kan festa tillsammans med, som ar lite 'wild'n'crazy' sa en annan slipper kanna sig sa jevla udda sjalv (!) *tsss* Men inte FOR wild'n'crazy, SHIT den har man ju oxa varit med om och den var INTE KUL (!)

Nan som kan ta en for den man ar, nan man inte bohover spela nan annan infor, som tycker om alla ens sidor, aven dom mindre bra. Som inte pressar en sa mkt, inte forstor allt med svartsjuka, kontrollbegar eller forsoka andra pa en. Man traffar kanske nagon som ar pa det sattet man har sin drombild av hur man vill att nagon ska va, men ingen ar perfekt det vet ju jag om nagon, och mina krav ar tydligen enorma!

'Free soul' som bartendern kallade mig. Hm, kanske,. Vill inte bli kvavd iaf, vill inte bli hojd till skyarna men heller inte nersedd pa. Vill inte ha loften,. vill bara att allt ska va sa mkt enklare an det varit hitintills.

OM man verkligen gillar nagon, varfor inte bara noja sig med det? Behovs det verkligen sagas sa mkt, varfor inte bara leva pa en kansla och se vart den leder? STRESSAR alltid in i mina relationer. Har den dara dumma fantasi bilden av 'den sanna karleken' att hitta nagon att leva med tills man blir gammal osv. Finns sakert, men inte om man tvingar fram den. Vill aterga till 15 ars stadiet lite granna. Varfor maste man flytta ihop sa snabbt och bli sa overdrivet seriosa pa en gang? Vill hellre bara traffas och umgas nar tid och vilja finns. Annars tar man ju ihjal kanslorna sa snabbt...





 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Fairy J - 29 december 2011 05:51

Efter julen blev jag förskyld, så senaste dagarna har jag bara legat hemma och försökt kurera mig.. Jäklar va produktiv ja varit i att researcha olika områden! Har googlat bali, naturvandringar i norge och tagit reda på mängder av fakta angående olik...

Av Fairy J - 29 december 2011 05:34

Shit va länge sen det va ja bloggade här haha... men jag hade bra musiksmak redan för några år sen verkar det som :P hmm, kanske skulle man börja använda bloggen igen lite då o då?...den som lever får se, ljus o kärlek ...

Av Fairy J - 26 februari 2009 22:07

Waaah, kakar lite mat fran tidigare o lyssnar pa sensient. Forbereder mkig, kl 3 splear namligen Sensient o klart som fan ja ska dit! Antligen lixom.. Sa javla svart att fa sen han i denna delen av varlden! Sa ska strax duscha o fixa till mig sen dr...

Av Fairy J - 11 februari 2009 23:50

Livet kanns skont att leva!! Har varit och fixat haret.. Blev morkrott med kort snedlugg - assnyggt! Ska fixa upp lite foton sa snabbt ja kan.. Har haft 3 dagar ledigt pa jobbet for vadret har vatt daligt och da e det ju ingen ide att ga ner dit efte...

Av Fairy J - 2 februari 2009 15:05

IIscha...Skulle jobbat idag nere pa mitt nya jobb pa stranden men gick aldrig dit. Jag vet att jag maste, men jag bara vagrar,. Jag vill inte sa enkelt ar det!!!!!! Jag HATAR att jobba som servitris.HATAR..Hmm skrev jag att jag HAATAAAR det?? Klarar ...

Ovido - Quiz & Flashcards