Alla inlägg den 17 oktober 2007

Av Fairy J - 17 oktober 2007 17:23

Nu ar allt lite battre an sist jag skrev. Jag och bartendern ar vanner och umgas en del. han gick nyss harifran. Han har ju tjej men jag tror han e typ kar i mig... HMMMM! (!) Jag tycker ju han ar sot och sa men jag vill absolut inte bli tillsammans med honom, sa ja maste saga till han att han absolut inte far fa for sig massa saker och typ dumpa sin tjej for mig, det hade varit det varsta som kunde handa just nU!!!!

Jobbade kvall igar. Kanns sa bra! Borjar lara mig jobbet mer och mer nu. Trivs jatte bra, Jo-jo som jag jobbar med ar bast!


Jobbar fredag, lordag kvall. Imorrn ska jag till camden och dricka ol med Sara =) Ar ganska uttrakad mestadels av tiden har. Vill gora massor men har ju inte sa mkt pengar an. Far min forsta lon denna veckan.


saknar alla dar hemma otroligt mkt nu med. Katterna, oo mina bebisar, uuuhuu :(  Och Linda och Jessica och emma... Och mamma och pappa... Listan kan bli lang.


Love&Light


17:18

Bartendern ar verkligen kar i mig. det marks. Damn! Fuck me varfor varfor varfor!??? DUMMA JAVLA KARLAR sluta bli kar i mig jag ar inte ett dugg intresserad av karlek langre. Hade en en gang, men blev sarad och tanker knappast ge mitt hjarta till nagon ny. Dessutom har jag inte ens glomt den dumme fan helt an heller...

Blir sa frustrerad. han skrev nyss "you seemed really cold when i was there like you wasnt happy to see me" For helvete! Jag va som jag brukar va, men han ar val paranoid bara for han gatt och fatt en massa fucking kanslor for mig. Vad ska jag gora? Dessutom jobbar vi ju ihop. AAAAAAAAAAH ! sa idiotiskt!


22:20

Precis kollat pa Hells kitchen. HAHAHA fyy fanken, maste va det basta programmet ever!! Sikken jakel han e chefen pa deras stalle! Han skulle inte jag vilja ha som chef I tell ya! Mohahaha!

Ovido - Quiz & Flashcards