Alla inlägg den 19 oktober 2007

Av Fairy J - 19 oktober 2007 15:31

Alltsa FY FAN! Jevla granne som sjunger falsk opera! Ar sa TROTT pa henne nu! Typ 3.e dagen i rad hon gormar dar nerifran! Det later verkligen for javligt dessutom!

Sjalvdistans plz nagon?!

Av Fairy J - 19 oktober 2007 03:00

Har precis avslutat ett laaaaaaaangt samtal over msn med bartendern,.

HAN blev skitsne over att jag bara vill va hans van, men det va inte langvarigt for nu ar han sa glad sa och skriver att han alltid vill va min van yadayada. HAHA nar ja skrev en sak till han svarade han "fuck you" och "fuck off" och sant haah. Varsta barnsligt.

Ja nu vet han vart han har mig iaf, och plotsligt borjar han skriva saker som att han saknar sin tjej o sant. Hm, WTF! Killar alltsa! Skulle det gora mig svartsjuk eller ??? Skulle INTE tro det, vilket patetiskt forsok! Men jag lat han hallas, nu ar han ju glad igen vilket ar bra for forst skrev han att jag skulle radera hans nr, att han hatade mig och sant ! Jag bara EEEH jaha!? Shit tankte jag, detta ar INTE bra!!! Han skrev att han skulle sluta jobbet pga mig och massor!! Men sen blev han jatteglad vet inte vad som hande. Nu skrev han att jag va en "free soul" och darfor valdigt komplicerad. Varfor sager folk alltid att jag ar antingen konstig, knepig eller komplicerad??? Det ar jag inte jag ar hur jevla enkel som helst att lasa om man bara anstranger sig lite!


Jag ar javligt trott pa killar och pa att va natt javla sex objekt! Vafan ar det fragan om! Nar man tror sig ha vanner, men NEHEE dom vill KNULLA med en, hur glad blir man da???

Tycker inte ens speciellt mkt om sex, iaf inte med nan jag inte ar tillsammans med. Och JAG valjer vilka jag vill va med. Man marker nar jag ar intresserad och oftast ar jag det INTE sa fuck off alla dumma javla killar!!!!

*ARG*


Jag ar i ovrigt inne i en san dara "intresserad av allt och alla" period Just nu tycker jag t.ex den och den och den killen e sota, hihi! MEN dar stannar det for sa fort jag far intresse tillbaka sa blir det skittrakigt...

Det enda jag tycker e roligt ar ego kicken av att jag kan fa vem jag vill (!)

Jaa vem har sagt att jag ar snall. Inom sant har ar jag en hemsk manniska det vet ja la redan men wtf! Menar DOCK aldrig illa det bara BLIR SA FEL IBLAND OKEJ!?!??!


Jag vill pa fest!!! Har inte varit pa fest sedan Old Progressive nature, och da va jag skitfull sa det enda roliga med den festen var att traffa Stumpen som jag inte sett pa ar och dar.

I vilket fall sa ar det en fest  elephant and castle nasta lordag ja e lite sugen pa. Rinkadink, Freakulizer, Silicon sound, Shane Gobi m.fl spelar, dit vill jag men far se lite. Tror ja kommer ha cash men vet ej vem ja ska dra dit med. Dom man kanner har har sa mkt annat for sig ju :( Skulle eg ga med bartendern, HMMM vet inte RIKTIGT om ja vill det langre sa skum som han ar. FAR SE!

Helgen efter ar Hux Flux, Laughing Buddha o Psymmetrix desstom, dit vill ja med! Massor med fester!


For ovrigt sa fullkomligt ALSKAR jag Liquid Soul!


Tack for ikvall!


 

http://www.myspace.com/liquidsouliboga
Ovido - Quiz & Flashcards