Alla inlägg den 8 oktober 2007

Av Fairy J - 8 oktober 2007 19:24

Igar var en trevlig dag. Jag akte till camden town och traffade Nina ch sa gick vi runt dar i nagra timmar och jag slosade upp typ 80 pund bara pa saker! Kopte iaf en jattefin alvtroja, en hofstvaska och ett halsband o en ring samt en svart troja med faglar o svampar pa. den va helt meningslos vet inte varfor ja kopte den, men, men... haha!

Sen efter det sa skulle iaf Nina ata, sa da tankte vi att vi skulle leta upp en pub som serverade mat oxa sa vi kunde dricka lite ol.

NOPE hittade inte ett endaste billigt, reko stalle i hela camden! Alla

stallen rent utsagt va rakt igenom skittrakiga. Sa vi stack till nEuston och till en pub Nina tydligen brukade dra till. Dar skulle vi typ ta en eller tva ol, jaa det slutade nog med... 10 kanske??

HHAHAA! sen kom Carro med, o sa drack hon oxa lite ol. sen skulle vi sjunga kareoke bestamde vi oss for! Sa skulel vi sjunga den dara gamla 90-tals dangan me robyn show me love... Sa far vi mickarna, haha nu kommer den roliga biten, sa ar det inte RATT LAT!!!!

Sa vi bara star dar o forsoker sjunga med hahahaha maste ha sett sa jevla dumt ut, vad i helvete! har ALDRIG hort latfan innan!

Ja herrejisses. Sen borjafde telefonen ringa och sa ar det Maria, som e skitsne for att jag ar ute, och orolig att ja inte ska ta mig hem med tanke pa Beckenham incidenten harrom dagen (!)

Sa ringer mamma, och e oxa skitsne. VAFAAAN !

Usch va jobbiga dom kan va. Som om man vore nan fucking bebis dom maste vakta all the time. jag maste val fa va ute ja med???

HMMM... Irriterad blev jag iaf, men sen stack jag hem. Forstar deras oro, men what the fuckkkkkK!

Ar anda 21 och klart ja maste fa gora avd jag vilL!

Blev van med dom sen iaf...


Pa fredag ar heaven med bl.a logic Bomb, funderar pa o dra dit med Sara...

Fast jag ar luspank :( Det ar lite problematiskt... Maria och jag ska lixom pa Dirty Dancing imorrn vilket kommer kosta en del, sen ska man ha rad att kopa travelcards, cigaretter... yadayada... !(!(!(! Cigaretterna har ar sa ruttet javla dyra sa det suger som fan om det! typ 75-80 kr for ett paket!!!

jag roker lixom typ minst 3 paket i veckanb, alltsa maste jag sluta, vilket jag vet att jag ju KAN, men jag ar inte sa jatte motiverad att gora det just nu... Fortfarade sa nytt allt har, blir sa jevla latt stressad, da behover jag mina kara cigaretter! HAHAH usch va beroende man ar av en javla tobakspinne... !


I ovrigt har jag mest tagit det lugnt framfor teven idag. Sett typ 4 scrubs avsnitt och ett program om prinsessan Diana. Hon hade ju tydligen borderline!

Sen har jag planterat lite ljung at min syster, och nu ska jag nog bege mig ner till Tesco och kopa mjolk...



!PeaCe&LoVE!

Ovido - Quiz & Flashcards