Alla inlägg den 21 oktober 2007

Av Fairy J - 21 oktober 2007 18:21
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=112002321



Spelar pa Dream temple 10.e nov. jag och Sara ska dit, redan bestamt! OOooOO va bra, iiH!

Jag alskar progg, och jag alskar house. Och om man dessutom mixar det sa far man natt som ar battre an sex ta mig fan! =)=)=)


Av Fairy J - 21 oktober 2007 15:59

Hehe alskar den har stan! Satt och kollade pa mindscapes and friends hemsida, och hittar en fest, borjar sex ikvall, slut vid ett med bl.a shane gobi. Haha denna stan ar for rolig. En liten sondags kvalls fest bara sadar :P

VILL DIT! Fast vet inte mitt schema an, far veta det senare idag, kanske jobbar morgon imorrn... fast da borjar jag iof inte forran halv elva och festen ar ju slut tidigt... Men sen vet jag inte vart Boston arms ligger? Och Nina och dom ska flytta ikvall, inte sa kul att dra dit sjalv..


Anyway angaende nasta helg far jag oxa se hur det blir. Vill ju, men jobbet satter manga kappar i hjulet :(

For ovrigt igar rakade Jo-jo spilla Fijata sallad pa en gast! SHIT va sur hon blev! Gasten alltsa... Dessa jevla britter, sa jevla tjuriga!

OOooOO nej Screamers, alltsa grann ungen som uppenbarligen lider av kollik har satt igang igen !!!!! Han forsoker val ta efter sin mamma, den falska opera sangerskan!


Nehe nu ska jag laga qornfars o pasta o sen ska jag dra igang en film ^^


PUSSSSS************

Ovido - Quiz & Flashcards