Alla inlägg den 10 oktober 2007

Av Fairy J - 10 oktober 2007 19:45

Maste ha en sadan har!!! Coolaste grejen ja sett pa lange. En skateboard med fjadrar sa man lixom "gungar" fram pa HIHI !!!

Sa jevla BALL!


Av Fairy J - 10 oktober 2007 05:42

Jag kan verkligen inte sova. Eller///Jag ar manisk. Jag VILL inte sova, jag vill sitta har hela natten och lasa dikter pa poeter.se och om behandlingshem pa borderline.nu.

Det ar intressant med behandlingshem. Jag har aldrig suttit pa ett riktigt behandlingshem. For min sjukdom. De flesta jag kanner med borderline har det, men inte jag. Jag har klarat mig sjalv. Det ar jag stolt over samtidigt som jag undrar om det kanske varit fel av mina foraldrar att forsoka "sjalvfixa" mig eftersom jag pa det sattet aldrig gatt pa djupet med mina problem. Nu ar det iaf inte langre aktuellt, men skulle jag insjukna till katastrof niva igen sa skulle jag fan lagga in mig.

Tror faktiskt inte det kommer handa dock. Kanner mig sa mkt starkare, jag vill lixom inte svalta mig, skara mig, droga mig osv langre. Jag vill typ bara... VA och leva som en normal manniska. De senaste 5-6 aren har fan varit helt kaotiska, Pratade med allt det dar med syrran innan. Hon har ju bott i London hela tiden och hort historierna fran mammas och pappas synvinkel mestadels, och dom har vetat saa lite, och nar dom val fatt veta va jag gjort har det blivit katastrof. FAAN vad jag ar glad att jag slutade knarka!

Fy faan for att mata i sig tjack, morfin eller roka det dar fucking jevla brasset varje dag. Fy helvete i 3 ar, varje dag, aldrig normal i huvudet!!! Fattar seriost inte hur folk pallar liven ut...

skulle jag vilja tillbaka tilld et livet igen sa skulle jag fan lagga in mig! For et livet var ma handa kul emellanat men fy fan va  mycket skit det gett mig. Ar bara tacksam att jag har en familj som alltid stottat mig och vagrat se mig som en missbrukare, for hade dom borjat gora det, sa hade jag nog med borjat gora det och da hade jag fortfarande stoppat i mig massa skit varje dag for att orka overhuvudtaget vakna.Och jag ar glad att jag slutat skara, maten kommer det val alltid kannas lite sadar infor tror jag... Hmm, men ddet har dock aldrig varit mitt storsta problem sa va spelar det for roll egentligen, jag har anda aldrig varit anorektisk 4-real, jag har bara varit smal och tyckt att det e nice att inte ata nar jag har angest typ...

Anyway, anyhow, borjar faktiskt bli lite trott. Tror jag ska gora en kraftanstrangning och sova. Utan medicinering kanske?

Hmm far se


Love U Jessica <3 Min borderline angel :)




Av Fairy J - 10 oktober 2007 03:30

Finns det nagor roligare an att kolla pa gammla bilder av sig sjalv? Iaf om man sett ut som jag har gjort genom aren... HAHA what the fuck, va tankte man med i vissa lagen, ja det kan man undra, hihih.

Hittat narra gammla godingar ja delar med mig lite av iag, hahahaah, enjoy!

:)

Av Fairy J - 10 oktober 2007 01:09

IIh e saa glad! Kom hem for drygt en timme sen fran Dirty Dancing, den var verkligen sa javla bra!! Kan man alska musikaler mer an jag gor? hihiih

Pa vagen ut fran teatern va det en tjock kvinna som blockerade hela vagen ut typ, sa jag och Maria kom inte forbi. Fast Maria hoppade ner pa teater stolarna framfor oss, men det vagade inte jag for grejen va att vi satt lixom allaredan skithogt upp och jag har ju varldens fucking hojdskrack ioch i teatern sa sag man typ RAKT ner i avgrunden sa jag fick ju lov och vanta tills tjockis tanten var klar med what ever hon nu gjorde.

I vilket fall nar jag val kom forbi sa sager Maria att taget skulle ga typ om bara nagra minuter, och som vanligt med henne sa fick vi bara inte missa taget, utan just det taget skulle vi med sa vi fick springa som tva galningar och jag skojjar inte, nar vi kom fram va ja saa fucking nara ett astma anfall och jag har inte ens astma men nu fattar jag hutr det maste kannas!! Kunde inte andas, lungorna krympte ihop typ!

I vilket fall, missar taget med 40 sekunder, och Maria far vansinnes utbrottet. Haha fy faan, det va inga vackra ord som kom ur hennes mun kan jag lova... Hon sa mer eller mindre att feta manniskor ar det varsta hon vet och att hon inte tycker att dom borde fa ga ut pa stan for att dom ar sjalviska, och alltid ar i vagen, hahaha!! Hon va skitgrinig, men ja kunde inte lata bli att skratta at henne. Hon HATAR verkligen att missa tag, och ar man med henne maste man ALLTID springa efter tag eller bussar. Heh.


Haha en annan sa jakla dum grej. Nar vi val satt pa taget hem sen iaf, sa ar det nan stackars kines brud som ska ga av taget, och hon gar verkligen och staller sig och forsoker fa upp dorren pa fel sida av plattformen! Och sjalvklart far hon inte upp den, sa da gar hon genom taget till ansta dorr, och forsoker dar oxa! HAHAHAHAHA sa javla dum i bollen, och vi sag allt men sa inte till henne att hon forsokte ga av taget pa fel sida! Sa stackarn fick ju bara sitta kvar pa taget och hoppa av stationen efter. fattar inte varfor vi inte sa natt egentligen, men nar syrran sa det till mig kunde jag lixom bara inte fatta hur fucking stupied man kan bli sa ja borjade ju asgarva at den stackars tjejen ist.. Inte sa snallt men vafan!

Har iaf haft en skittrevlig kvall med syster yster, och skadespelaren som spelade Johnny va saa snygg :P

 Har fatt en ogon infektion dock, antagligen beror det pa att jag sovit med sminket sa mkt och varit sa trott osv. Fick iaf nagra droppar mot det, kliar satan, och pa mornarna kan jag knappt oppna ogat for det har lixom klistrat ihop sig... Yssa...





Ovido - Quiz & Flashcards