Alla inlägg den 2 oktober 2007

Av Fairy J - 2 oktober 2007 19:10

Vatt i Kalmar med mamma. Köpte ett par super snyggs lite indian inspirerande mocca stövlar. Sen köpte jag även ett par andra bruna mocca stövlar, lite smala framtill och med en liten klack (!) INTE min stil, men dom va fan snygga, med snörning där bak. Tänkte det att i London är dom ju som dom är med "hur man ska va klädd" iaf i de områderna där syrran anser att jag ska söka jobb.... Så ja får la ta seden dit ja kommer och använda snobb boots helt enkelt! HAHAHAHAHA!

SEEEEN fick jag en rosa mobil av mamma! :) Skitsnygg verkligen, blev såå glad. Utöver detta köpte ja ett skärp, ett par fula svarta byxor, (ytterligare en grej syrran säger att man bör ha när man ska söka jobb i London) urtrista va dom men what ever!

Och så läppgland, strumpbyxor och en sketanssnygg tröja! Jag är helnöjd!

OH höll på att glömma det bästa av allt, ja köpte en Hendkandi samlingsplatta. Så nu kan jag njuta av tung snuskig elak house, mmmm! Orgasm! :P


Imorrn åker jag! NERVIGT! Hoppas nu ni kommer och hälsar på mig alla ni små sötnosar som sagt det, hihi!


P.s Kommer i mina skinnypants igen, ok dom e rätt tighta men dom sitter helt ok.

D.s



Av Fairy J - 2 oktober 2007 12:06

ooOOoo vad jag va vaken länge igår!!!!!! Satt och letade bilder på nätet och la upp jättemånga  här i bloggen så man kan ha lite bilder och inte bara tråkiga fucking dagboksinlägg och hur synd det är om deprimerade borderline Johanna! Hahahaha! Self ironi, heard of it before foaks? MOhaha!

Tror jag ska lägga upp ett kollage här, me scnhyggis bilder på mig o bejbisarna, sen ska ja nog fan lägga upp ett kollage me Johnny och Bam också!
OKEJ jag erkänner, jag är översexuell nu när jag är singel men finns det seriöst NÅN brud där ute som inte tycker dom är Good looking as fuck???!

Ja nu kan ni iaf kolla igenom tidigare månads bloggande, för nu är det lite bilder där dessutom! WoW tänker ni! Erkänn?! :D:D:D:D


Är i vilket fall helt slut idag! Men nu ska mor min och jag till Kalmar, under mina order, leta byxor, skjorta (ja tro det eller ej så måste man ha sånna fula saker på sig på jobben där!YSSA!!!!!!!!!)

WEEEEEEELLLL jag ska hitta ett par schnygggggga skor iaf. Hoppas jag, ska inte ta ut nått i förväg här...

Såg att supersöta Erika länkat mig på sin blogg, så jag länkar tebax!

O så tog jag bort en helt meningslös länk aom redab va där... Yssa... Bort med gammal skit och in med nått nytt! :D




OH btw! Bästa låten på länge! Vet dock inte hur man får det till att bara bli en länk att trycka på men öppna upp den i ett nytt fönster, den förtjänas att lyssna på! Om och om igen!



http://www.youtube.com/watch?v=CO6fZUAb2GM
Av Fairy J - 2 oktober 2007 00:44

Usch vilka känslostormar. Somnade i soffan, fastän aj tänkt se Boston tea party eller va det heter och Bam o massa annat. Så ringde syrran och jag var skittrött och orkade inte snacka, fick världens fete ångest över det sen.

Det är just pga SÅNT HÄR jag inte borde festa,,, För har ja hållt igång i nårra dagar så är det precis som att huvudet bara slocknar på mig efteråt och jag blir super känslig och lipig och dan. Fan inte alls kul...

Mamma sa att jag kanske måste ta ut mina piercings på jobbintervjuer i London! FUCK NO!!!!!!! VA!? Lixom! Blir helt chockad, det vill jag inte alls. Mina piercingar är JAG, precis som mina uttöjnader. Mina ärr är också JAG, fast dom hade jag iof gärna suddat ut om jag kunnat. Kul att alltid kategoriseras som den psykiskt sjuka bruden varje gång man träffar nytt eller gammalt folk pa dessa fucking ärr!

JA jag va självmordsbenägen 3 år av mitt liv (är det fortfarande ibland) JA jag har knarkar för att fly från verkligheten, JA jag har vissa issues med mig själv än idag men give me a break. SÅ JÄVLA perfekt ät du inte själv!


DÄREMOT kommer jag inte få ett endaste jobb med skorna ja tvingas gå runt i. FY vad fula dom är. Va kass kvalitet på dom redan när dom va nya, har aldrig gilalt dom riktigt. Så nya skor måste jag ha omedelbart, blir kanske en runda till Kalmar imorrn och kolla...

Fan vad mkt det är som ska göras nu, blir helt snurrig! Mitt cv är långt ifrån klart, ska packa, tvätta lite till, mamma ska klippa mig lite till, jag ska hinna ringa lite polare, åka till Knislinge och hämta nårra saker jag glömt.. Gud.  Vad mkt det är! Längtar ju massor - såklart - men shit vad nervigt allt detta börjar bli nu! Men ja måtse! MÅSTE MÅSTE MÅSTE MÅSTE!

Har inget val om jag ska kunna bli stark och klara livet utan att va sjukt mammig och beroende av  andra. Måste bli självständig... men ja är nervös!


fan vad jag kommer sakna min änglasyster och hennes änglabebis!

JAG ÄLKSAR ER KOMMER ALLTID ATT ÄLSKA ER! Älskar er så mkt att det gör ont i mitt hjärta ibland! Ni är de finaste skapelserna som någonsin vandrat på denna planet! <3<3<3<3<3<3<3


*~EvIg KäRleK~*




Ovido - Quiz & Flashcards