Alla inlägg den 12 oktober 2007

Av Fairy J - 12 oktober 2007 00:10

Kom nyss hem fran prov anstallningen. Det gick bra so far so good. Ska jobba hela dagen imorrn. Borjar halv elva pa morronen o slutar tolv, ett pa kvallen, haah! Far val se hur det gar... Sa att jag ville ha full dag. For om kvallarna runt fem sex brukar det tydligen bli stressigt, speciellt pa fredagarna och lordagarna, sa jag sa att det nog blir bast att jag varmer upp lite under dagen...

Shiit e nervos!!! Jag som servitris??? Hmmmm.... Hur ska detta ga nu da hahaah! Jag som ar sa fucked up klumpig! Kommer sakert snubbla med maten imorrn och gora bort mig totalt! Nee sa ska jag inte tanka nu da blir jag bara annu mer nervos och da kommer det sakert att bli sa. Jag kommer fixa det har... Heheh.

OooO bartendern ar sjukt sot. Ganska lik Jamin, hihi. Han va jatte trevlig och ville att ja skulle folja me han och ta en ol efterat ikvall men ja sa att ja hade brottom hem for det hade jag. I vilket fall sa ska v ta en bar runda nasta tisdag sa han. Det e ja e pa, han e fan riktigt sot! Hihi.


Nu maste ja sova. Lang dag imorrn!

Hoppas det gar bra nu!


LoVe

Ovido - Quiz & Flashcards