Alla inlägg den 18 oktober 2007

Av Fairy J - 18 oktober 2007 18:48

Jag ar aom vanligt sjukt trott. Sovit hela dagen. skulle ju traffa Sara denna tiden i Camden men hon har blivit sjuk :(

Bartendern fragade om han kunde komma hit. Har sa svart att va arlig med honom for jag forsoker va forsiktig sa jag inte sarar honom for mkt iom att vi jobbar tillsammans. Hade blivit sa mkt strul pa jobbet,, dalig stamning osv...

vet inte riktigt hur jag ska giora hm. Vill garna ha honom som kompis men nar han uppenbarligen vill mer an sa sa blir det lite svart.

Ska iaf skriva till han att jag behover va sjalv for det gor jag.

Vill bara ta ett bad och ata natt gott, + massa godis ikvall. Inte alls pa humoret dricka ol med honom typ...

Drommer massa knasiga dromamr som gor att jag vaknar kallsvettig och full av saknad. Det ar ackligt jag hatar det!!! NU maste val anda saknaden forsvinan snart, fan lange sen allt hande nu...

Nehe ska ga och fylla pa telefonen, kopa godis och brod och mjolk nu...


Saknar er dar hemma sinnessjukt mkt idag bara sa ni vet!!!! Alskar er! <3

Av Fairy J - 18 oktober 2007 01:40

Fan detta har verkligen varit en fucking trakig dag I tell ya!

Jaja nu sitter jag har for jag sov till tva (!) och kan inte somna.

bartendern skrev att jag sag edible ut idag, haha, vilken jeva grej o skriva da! Han ar ratt rolig faktiskt =)

Funderar pa att ta mig en rejal absinthe fylla pa lordag. Nan gang ska val va den forsta right? Aldrig druckit absinthe men vi har det pa jobbet. Bartendern fragade om jag ville ha i lordags men jag sa nej (jobbade ju ffs!) men efter jobbet denna lordagen kanske?? >>>>>>>hOhO ja vem vet? :P

Fan jag dricker cp mycket har nere., NOT good! Skulle ju lugna ner mitt drickande och sa borjar ja pa en pub, hmm, blir serverad dyra helt ljuvliga drinkar bakom disken, hur fan ska man kunna tacka nej da? Fy fanken det e svart det kan jag lova!!! Det e ju sa gott... !

Eller vad sager ni?



Ovido - Quiz & Flashcards