Alla inlägg den 9 oktober 2007

Av Fairy J - 9 oktober 2007 17:44

Ar sa javla trott hela javla tiden. Fattar inte vad det beror pa. Har regnat hela agen i London...

Jag ska strax dra in till stan och traffa syrran. Vi ska ju pa Dirty dancing idag, och det ska faktiskt bli riktigt javla kul! Alskar musikaler!

Dom har inte hort av sig angaende jobbet an, sa gor dom inte det imorrn heller ska jag och Maria ta med mitt cv och aka in till Bromley och soka jobb. Vill egentligen ha ett jobb nara hem, sa det basta hade egentligen varit om jag fatt ett jobb i typ Bromley...

Maria har ju skramt upp mig nu med, med att beratta om alla ran och knivmord som hant bara i kvarteren runt omikring dar vi bor (!)

Forra veckan blev  nan mordad typ har, och det hander massor hela tiden...

Speciellt pa natttagen och bussarna, sa jag hade ju HELST sluppit att behova aka nattbuss en och en halv timme hem varje natt bara fr att jag ska jobba inne i stan...

Shit,,,, Heh. nu har hon val satt snurr pa min forfoljelse radla. Har redan lute smatt panik nar ja ar ute och gar sjalv pa natten har... Nu kommer jag bli annu mera nojjig!

Well ska dra nu sa ja inte missar taget


Miss U my angels!

Ovido - Quiz & Flashcards