Alla inlägg den 11 oktober 2007

Av Fairy J - 11 oktober 2007 18:55

idag har ojaf och systra mi varit i Bromley och letat jobb for hela slanten! Lamnat 16 cv, varav jag redan fatt 2 jobb intervjuer, En redan ikvall vid sju (engelsk tid klockan e ju bara sex har an)....

Den jag har ikvall ar pa en mexikanask pub/restaurang i Beckenham sa jag hoppas verkligen att jag far det. Isf borjar jag kanske redan imorrn (!) Men ska inte ta ut nagor i forskott, far helt enkelt se hur det gar, men det hade varit nice med ett jobb sa pass nara att jag kan ga dit varje dag...

*hoppas hoppas hoppas*


Har jatte ont i fotterna, och sa ska jag va dar hela kvallen me, hehe. Ja om inte annat kanner man sig fett produktiv iaf,  hehe.


Jaha onska mig lycka till nu angels, !!!!


KisSes&HuGs

Av Fairy J - 11 oktober 2007 00:50

Min syster har forgiftat mig. jag ar helt besatt utav Facebook! HAHAH!

Det e skitkul!!

Ikvall har jag uppdaterat min profil, och lagt till massor med vanner, samt skapat tva kattprofiler till Tiara och Zorro. HAHAHAHA jag veeeet, det e sa silly, men det e sa kul! =)

Syrran har haft trakigt pa jobbet denna veckan, och skaffat catbook till Maxipuss och Lola, och nu har jag oxa skaffat det till mina sma anglar som jag for ovrigt saknar as hell! :(

Hehe ja det ar iaf valdigt underhallande, och roligt att finnas pa ett community som bada mamma och syrran har...

Ovido - Quiz & Flashcards