Direktlänk till inlägg 2 oktober 2007

Upp&ner. Kom med nått nått...

Av Fairy J - 2 oktober 2007 00:44

Usch vilka känslostormar. Somnade i soffan, fastän aj tänkt se Boston tea party eller va det heter och Bam o massa annat. Så ringde syrran och jag var skittrött och orkade inte snacka, fick världens fete ångest över det sen.

Det är just pga SÅNT HÄR jag inte borde festa,,, För har ja hållt igång i nårra dagar så är det precis som att huvudet bara slocknar på mig efteråt och jag blir super känslig och lipig och dan. Fan inte alls kul...

Mamma sa att jag kanske måste ta ut mina piercings på jobbintervjuer i London! FUCK NO!!!!!!! VA!? Lixom! Blir helt chockad, det vill jag inte alls. Mina piercingar är JAG, precis som mina uttöjnader. Mina ärr är också JAG, fast dom hade jag iof gärna suddat ut om jag kunnat. Kul att alltid kategoriseras som den psykiskt sjuka bruden varje gång man träffar nytt eller gammalt folk pa dessa fucking ärr!

JA jag va självmordsbenägen 3 år av mitt liv (är det fortfarande ibland) JA jag har knarkar för att fly från verkligheten, JA jag har vissa issues med mig själv än idag men give me a break. SÅ JÄVLA perfekt ät du inte själv!


DÄREMOT kommer jag inte få ett endaste jobb med skorna ja tvingas gå runt i. FY vad fula dom är. Va kass kvalitet på dom redan när dom va nya, har aldrig gilalt dom riktigt. Så nya skor måste jag ha omedelbart, blir kanske en runda till Kalmar imorrn och kolla...

Fan vad mkt det är som ska göras nu, blir helt snurrig! Mitt cv är långt ifrån klart, ska packa, tvätta lite till, mamma ska klippa mig lite till, jag ska hinna ringa lite polare, åka till Knislinge och hämta nårra saker jag glömt.. Gud.  Vad mkt det är! Längtar ju massor - såklart - men shit vad nervigt allt detta börjar bli nu! Men ja måtse! MÅSTE MÅSTE MÅSTE MÅSTE!

Har inget val om jag ska kunna bli stark och klara livet utan att va sjukt mammig och beroende av  andra. Måste bli självständig... men ja är nervös!


fan vad jag kommer sakna min änglasyster och hennes änglabebis!

JAG ÄLKSAR ER KOMMER ALLTID ATT ÄLSKA ER! Älskar er så mkt att det gör ont i mitt hjärta ibland! Ni är de finaste skapelserna som någonsin vandrat på denna planet! <3<3<3<3<3<3<3


*~EvIg KäRleK~*




 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Fairy J - 29 december 2011 05:51

Efter julen blev jag förskyld, så senaste dagarna har jag bara legat hemma och försökt kurera mig.. Jäklar va produktiv ja varit i att researcha olika områden! Har googlat bali, naturvandringar i norge och tagit reda på mängder av fakta angående olik...

Av Fairy J - 29 december 2011 05:34

Shit va länge sen det va ja bloggade här haha... men jag hade bra musiksmak redan för några år sen verkar det som :P hmm, kanske skulle man börja använda bloggen igen lite då o då?...den som lever får se, ljus o kärlek ...

Av Fairy J - 26 februari 2009 22:07

Waaah, kakar lite mat fran tidigare o lyssnar pa sensient. Forbereder mkig, kl 3 splear namligen Sensient o klart som fan ja ska dit! Antligen lixom.. Sa javla svart att fa sen han i denna delen av varlden! Sa ska strax duscha o fixa till mig sen dr...

Av Fairy J - 11 februari 2009 23:50

Livet kanns skont att leva!! Har varit och fixat haret.. Blev morkrott med kort snedlugg - assnyggt! Ska fixa upp lite foton sa snabbt ja kan.. Har haft 3 dagar ledigt pa jobbet for vadret har vatt daligt och da e det ju ingen ide att ga ner dit efte...

Av Fairy J - 2 februari 2009 15:05

IIscha...Skulle jobbat idag nere pa mitt nya jobb pa stranden men gick aldrig dit. Jag vet att jag maste, men jag bara vagrar,. Jag vill inte sa enkelt ar det!!!!!! Jag HATAR att jobba som servitris.HATAR..Hmm skrev jag att jag HAATAAAR det?? Klarar ...

Ovido - Quiz & Flashcards