Alla inlägg under februari 2007

Av Fairy J - 18 februari 2007 01:26

Ville låna min blogg lite; -På måndag börjar min CNC-kurs, och det ska bli kul, dock är man väl lite nervös över det samtidigt, jag har ju trots allt inte använt dessa maskiner innan så jag kanske får lite svårt att komma in i det.
Men det ska nog bli bra ändå..

Nu har Johanna´s honkatt börjat löpa igen, det är jobbigt, jobbigt, jobbigt, hon löper nästan konstant med bara ett par dagars mellanrum, men vi ska ner med henne till veterinären snart och snörpa henne så det kommer bli skönt för både oss och henne..

Jag är väldigt glad för mina nya studiolurar jag köpte för nån vecka sen, dom låter riktigt bra och kommer att användas mycket, skönt att kunna dra på lite igen, tyvärr bor vi ju i en lägenhet så man måste tänka på volymen mm..
Kan tänka mig att det är rätt skönt för Johanna med, för nu slipper hon höra samma ljud om & om igen när man sitter där & pular.

Jag vill så gärna skriva lite om min lilla gumma med, nu sitter hon i soffan bredvid mig och är söt som vanligt. Det har hon varit hela tiden nu de senaste 3½ månaderna, jag vet inte hur hon bär sig åt, jag Kan bara inte sluta pussa på henne!! (Panik) Jag älskar min Johanna mer än självaste livet och jag vill att hon ska förstå detta! Jag är helt övertygad om att det kommer vara vi 2 för alltid, det funkar bara så jäkla bra mellan oss.
Jag hoppas verkligen att Johanna älskar mig så mycket som hon säger, för då är jag den lyckosammaste karla-sloken i världen!

Tack för min lilla tid här på bloggen, det har varit gemytligt..

Chillevippen!

Av Fairy J - 16 februari 2007 23:51

Usch jag känner mig verkligen som en stor fet skit som bara skolkat hela jevla veckan :( Fiifaaan. Men jag var faktiskt sjuk... I måndags. Heh. Men vafan ibland ORKAR man bara inte gå i skolan. That's it. Har ångest över det anyway så jag ska verkligen plugga stenhårt hela sportlovet medan beby går det dära kursen. Då har jag ju lixom ändå inget o göra om dagarna...
Har varit hos Linda och Plast ikväll, gosat med bebisen och umgåtts. Skitmysigt var det. Älskar Linda, och jag älskar hennes underbara lilla bebis. FIIINASTE, LOVE , LOVE <3.
Sen har vi käkat kina. Längesen...
Robin har laddat ner ett nytt album med miniml ja sitter o lyssnar igenom., FÄTT dä mä., Börjat glida mer o mer in på det spåret. Gillar det bmer o mer, det e skööönt. Svävande och rytmiskt. Me like. Har börjat tröttna på festerna mer och mer nu me. Eller, inte festerna i sig utan mer kanske folket som går på dom och som drar på festerna för o råpunda. Det e väl först nu sen man la ner skiten man verkligen ser hur falskt det i många fall är, och hur mkt droger det jämt ska vara överallt. Atar att jag bara inte pallar ha det i min närhet så mkt längre. Jävligt trött på den typen av liv och vad det gör med människor jag tycker/har tyckt om. Näe, mindre fester med soft chill folk gillar jag.
Ska nog snart slänga på en rulle eller nått. Låna lite filmer av Linda o Plast. Katterna har fått totalt fnatt här hemma. WHAAAAAAAA!
Tror jag ska klippa mig i nästa vecka... Kanske iaf.. Vi får se. Eller om man skulle prata med sis om o klippa sig på en av dom dör salongerna i London kanske?? Blev jävligt snyggt sist o billigt va det med. Längtar riktigt mkt tills vi åker dit. Ska bli så skönt o bara komma iväg från Sverige i några dagar. O att träffa sis ska bli kul med...

Av Fairy J - 14 februari 2007 23:58

Helgen var helt OK after all. Det jobbiga är att jag tydligen suttit på kalla ställen för jag har troligtvis åkt på urinvägsinfektion. Verkar som det iaf, gör svinont när jag pissar??
Robin vart iaf nöjd med sin fest, det kom inte överdrivet mkt folk men desto färre idioter och enbart trevliga människor vilket var skönt.

Har inte varit i skolan på hela veckan. Kännt mig krasslig. Ska dit imorn iaf. Robin och jag har varit och ätit en god middag och myst lite såhär på alla hjärtans dag.. Som är som vilken dag som helst, EGENTLIGEN------------.

Thinking of my dear friend, allt kommer att gå bra. Kan tyvärr inte vara hos dig men jag är ändå HOS dig, om du förstår vad jag menar?? I'm always here for you. By your side if you need me.

Någonsin kännt det som att ditt hjärta svämmar över av kärlek till dom du älskar? Så har jag kännt det dom senaste dagarna. Jag känner stor lycka och mitt hjärta kan knappt ta så mkt på en och samma gång. Det resulterar bara i tårar, fast tårar av glädje. Ovanlig känsla, jag tycker om den.

Av Fairy J - 9 februari 2007 15:38

Idag fyller älskling år! Han har fått en munktröja, kalsonger, strumpor av mig... Inte världens roligaste presenter kanske men han behövde dom.
Och imorn är festen. Det är inte ens min fest men jag känner världens jättestress inför den. Har hållt på o krabba sig som fan med artister o annan shit. Men det verkar som att allt ordnat upp sig nu iaf så nu börjar man faktiskt längta lite ;) Foten känns fett mkt bättre idag dessutom, så man kanske kommer kunna dansa lite oxå, vilket vore ett stort plus!
Är jävligt besviken för att Karro inte kommer kunna komma pga alla anklagelser! Blir ledsen innombords, igår när Robin sa att hon inte kunde komma ville jag bara gråta. Varför ska folk vara så trångsynta och oförstående för?? och framförallt dömmande?? Hur kan man sätta sitt liv på att anklaga en annan människa för saker när man inte ens har några grunder för det??? FUCKING DRUGS säger jag bara. Gör folk PARANOIDA!!! Är jävligt glad att jag slutat med skiten, speciellt det där jävla amfetaminet.
ÄCKLIGT ÄCKLIGT ÄCKLIGT!!!!!!!!! OK, VÄRLDSBÄST e jag kanske inte. Käkar pix när jag har ångest o det har hänt att jag tagit ett par bloss på en spliff de senaste tre månaderna men ALLTSÅ I PRINCIIIIIIIIP! /LSD/SVAMP=NATURAL STUFF=NONE HARD DRUGS JUST PSYCADELIC SHITE! Som man dock inte heller ska experimentera för mkt med har jag insett!
FAN DET SPRITTER I KROPPEN PÅ MIG NU!!!!!!!!!!! Robin har satt på versta braaa musiken / Atmos gamla/ o jag vill dansa, men måste akta min fot!
För övrigt har jag varit på soc idag och avslutat mina kontakter där vilket känns så JÄVLA BRA! Så nu har jag bara mobila och psyk jag måste sköta.
Har ont i hela kroppen sen gårdagen. Att man ska få så ont av o använda sina muskler lite? Weird! Ovanlig känsla att ha ont i kroppen för att man gjort något BRA! Brukar snarare va för man slitit ut den av en veckas hårt festande eller nått (HAHA)
Åkte aldrig in till Linda och bebisen idag. Tänkte att dom nog har jävligt mkt annat folk som hälsar på dom hela tiden nu såhär i början. Vi träffas ju sen när allt lugnat ner sig lite.
AAAAAAAAAHHHHHHHHH Robin HYYYYYYYYYYYPAR runt i kring festen nu. Faaan va stressad jag blir!!!!!!!!!

WELL, fundulerar lite på annat så jag orkar inte skriva mer just nu.

Av Fairy J - 8 februari 2007 15:05

Äntligen känner jag lite kraft igen!
Vaknade på ett ovanligt bra humör, drack en kaffe, stoppade i mig en sådan där liten rosenrots tablett (som finns på hälsokosten som man fan blir PIGG av tro det eller ej!) och sen drack jag även ett glas med vitaminer. Måste ta hand om min kropp lite nu känns det som... Fast benso suget är fotfarande där och gnager men det e väl bara till att tänka på annat..
På lördag är ju Robins födelsedags fest.. Har funderat och funderat på hur jag ska göra med denna fest. Ifall jag kommer, eller inte kommer att orka åka dit. Vill ju så gärna, samtidigt som jag är rädd att förlora kontrollen över mig själv och att en panikångest attack ska utlösas eftersom jag mått som jag gjort de senaste veckorna och det kommer ju att vara en hel del folk där. Vill bara isolera mig i min ensamhet med en ett gäng kartor xanor när det känns så. Och det kommer jag ju inte att kunna göra ifall jag börjar må så på festen. Dessutom tänker jag varken dricka alkohol eller ta några tripper. Inga andra droger heller för den delen. Men man kanske skulle kunna se hela grejen som ett experiment. Att bli hög på rosenrot och mutivitamin eller nått? HAHA!
Ska inte ringa läkaren och tjata om att få dom vanliga xanoren istället för depoten, för då kommer han säkert fatta att jag känner sug efter dom vanliga och inte skriva ut dom. Därför tänker jag vänta tills mötet nösta fredag med att ta upp det (HARD IT IS)
Får klara mig på lergiganen. Och jag tror faktiskt inte att jag kommer att må särskillt dåligt. Men man är ju alltid rädd ifall man kommer att göra det! STUPIED!
Jenny kommer ju vara där oxå. NEED HER! Vi är på samma nivå. HAHA VÄLDIGT LIKASINNADE ! :P
Ska iväg och träna överkroppen med mamma nu vid fyra. Kan ju inte träna benen pga den satans stukningen. Ytterligare en irritations faktor. Kul att gå på stamp o inte kunna dansa?? Får väl hoppas att Esteban o resten av dom som ska spela i chillen levererar lite good shit...

Nu till något mkt intressantare än allt jävla babbel om mig själv och mitt patetiska mående! MIN BÄSTATSE KOMPIS PÅ HELA DENNA JORDEN BLEV MAMMA I MORSE KLOCKAN HALV SJU!! Jag är så jävla glad för hennes skull. Allt hade gått bra, det blev som dom redan visste en liten flicka, och hon var tydligen väldigt lik Plast med långt brunt hår. Hihi! Imorn på Robins födelsedag ska vi troligtvis in till Kalmar och käka lite o så, och då ska vi passa på att åka förbi sjukhuset och hälsa på dom! Längtar otroligt mkt. Kan inte fatta det, att Linda har blivit mamma! Det är SÅ STORT! Känner massor utav kärlek - allt är inte bara svart längre. Jag är glad!
Dessutom skiner solen, och fåglarna kvittrade på vägen till skolan idag! OH! Höll nästan på att glömma ytterligare en rolig grej! Igår ringde syster och berättade att hennes och Miles födelsedags present till mig och Robin är en tur och retur resa till dom - alltså till London! Så vi ska dit 8-12 mars. Fan vad jag ska shoppa. ÄLSKAR LONDON! Mina föräldrars födelsedags present till mig kommer typ att bli att hjälpa mig betala av alla mina skulder jag dragit på mig hos kronofogden när jag mådde som sämst i höstas. Känns så jävla skönt det med!

Kärlek till Robin, mina vänner, mina familj (som ALLTID ställer upp!) och mina katter!

[!PeACE!]

Av Fairy J - 6 februari 2007 14:32

Är fortfarande väldigt trött och både fysiskt och psykiskt rubbad sen förra veckan. Robins födelsedags fest är på lördag, han kommer inte hinna få sina pengar, allt e knas. Skitsaksamma känns det som just nu. Tycker mest bara synd om honom, själv vet jag inte ens om jag orkar/pallar/vill gå på nån fest. Sure, mysigt folk, skön musik, go stämning men helt ärligt e jag nog fan inte upplagd för ett stamp denna veckan. Vet inte vad jag vill men Piller finns i mitt huvud hela tiden. Benso, benso, benso. Får äta lergigan som om det vore godis. Bajs medicin, men det dämpar ju benso suget lite iaf, + ångesten, + sömnsvårigheten så dom e väl rätt OK ändå I guess.
Idag kommer Robins mamma hem till oss (!)<--------PANIIIIIIIIIIIIK (!)Usch, tvi, vele. Alltså, hon e underbar på alla sätt o vis men att träffa folk just nu? Göra gott intryck hos sin killes föräldrar? Att ha någon utomstående i sitt hem?? Fast nu är det ju faktiskt så att det inte bara är MITT hem utan även Robins. Glömmer det hela tiden. Man hade lixom vant sig vid att bo ensam.
Känner mig så jävla otrygg hela tiden. Känns som dom månaderna man byggt upp sig under bara raserats. Fast jag vet att riktigt så illa är det inte, för hade det varit så illa så hade jag inte orkat försöka på nytt så snabbt efter en motgång. Sitter ju trots allt här, i skolan o pluggar. Så lite kämparglöd har jag allt :)
En jobbig grej e att jag snubblade och gjorde illa foten ännu mer igår, jag vill ju börja träna god damn it! Känner att jag blivit så jävla fet...
Och så vill jag börja på orientalisk dans oxå. (HIHI) ne men seriöst. Låter fan nice. Photoshopen idag va kul. Ska bli roligt att lära sig göra om bilder o sådär..
Mina ögon ser suddigt och mina tankar börjar försvinna iväg. Ska ta en cigg.

PLUR

Av Fairy J - 5 februari 2007 14:39

OJ DÅ!!! SHIT! jag minns knappt IIIIIIINGENTING från en hel vecka! Minns absolut inte att jag skrivit i den här bloggen, heh, snygg stavning man hade då (!) Saknas 5000 kr på mitt kort, vet inte vad jag gjort med dom, (antagligen köpt jääävligt mkt flödder) men jag vet inte hur mkt ja stoppat i mig heller för den delen. Men en jääävla massa e det ju, heh.
Igår käkade jag 6 stec tior och 5 xanor ettor o kände ingenting. NÅTT borde man ju kännt iaf... så jag har väl blivit lite imun...
Har fått nån satans ny medicin me. Fluaxnol eller vafan den hette. Mot schizofreni o vaneföreställningar. Han e dum i huvvet min läkare, det tycker alla jag pratat med som gått hos honom. Men jag tjabbade inte emot, han skriver ju ut xanor till mig så det e väl bäst o hålla käften o låssas att man käkar dom där jävla schizo pillrerna ett tag o sen säga att man fortfarande inte känner sig friskare. Tänker inte ens testa dom iaf. Enda anledningen till att han skrev ut dom e för att jag sa till han att jag inte vill äta lyckopiller, men att jag behöver ändå nått som motverkar mina vredesutbrott osv, och då sa han att dessa piller va speciellt inriktade på sånt beteende. Tror inte ens han själv vet vafan det e han skriver ut faktiskt.Det sjukaste är att han skriver ut dom pillerna till mig, men på förbruknings papperna står det att man inte ska blanda medicinen ihop med lugnande. Men hallå, han skriver ju ut både xanor OCH lergigan o vafan e det om inte lugnande??? Jag blir ordentligt sjuk när jag mår dåligt, men ja e fan inte schizo. Jag hör lixom inte röster, hallucinerar o ja e inte särskillt paranoid heller längre sen jag slutat röka hasch o ta amfetamin. Jag vill bara ha nån medicin som gör mig mindre lättirriterad, våldsam och arg vid motgångar. Får man väl snart ritalina utskrivet eller nått(!) Fan. Vill inte stoppa i mig en jävla massa lyckopiller, jag vill veta att min lycka är äkta när jag känner den!!!!! Vilket jag oftast gör nu föt tiden, men nu pga mitt o Robins gräl utlöstes ju hela den här jävla skiten...
Kommit efter i skolan har jag gjort med, så det blir stenhårt pluggade hela veckan för o komma ifatt. Hoppade av matte a iaf, kände att jag aldrig skulle klara den kursen. Hoppade på photoshop ist.
O gymkortet som man va iväg o köpte förra veckan är det ju svårt att använda i o med att jag rammlade i trappen och stukade foten när jag va pillerbeng (minns det knappt) så den är helt blå och svullen... Men men, har lärt mig en sak av min sjukdom och det är att inte låta den styra mitt liv. Bara för att benso suget kom tillbaka igen så tänker jag inte fortsätta som jag gjorde förra veckan (även fastän jag innerst inne inte vill annat än o gå o hämta ut mitt receot, o ringa runt t folk o köpa piller så jag blir riktigt jävla knas beng, fan vad skönt det eeee!) Men NEJ! har ett recept kvar på apoteket som jag kan hämta ut om jag vill, men jag vågar inte, och jag tänker inte ge hän för suget. Tyvärr har hela denna situationen utlöst att jag börjat röka cigaretter igen :( Jag hade ju hållt uppe i nästan tre veckor.. Men shit the same, får väl lov o röka ett par dagar tills ens psyke lugnat ner sig efter denna kaotiska vecka o sen e det ju bara till att sluta igen. Nu vet man ju att man kan iaf, i och med att man redan slutat en gång innan. Har köpt sånna där nicotinell sugtabletter oxå ifall ifall...

Usch, hjärnan e fortfarande helt fuckad. Alla lärarna har typ fått förklara vad vi ska göra och vilka läxor vi kommer få en såhär 30 gånger känns det som.

Robins lektion e snart slut, ska ner på stan då. Aj, min fot. men vafan, livet e inte alltid lätt.
DAMn.

Ovido - Quiz & Flashcards