Alla inlägg den 27 februari 2007

Av Fairy J - 27 februari 2007 11:58

Nu är jag så satans förbannad! På min cp störda engelska lärare! JÄVLA FITTLÄPP! Bara för hon har fett med pms eller nått behöver hon la faaaaaaan inte låta det gå ut över mig?"!??!!?!?!?!?!???!?!?!?!?
Är så jävla sne just nu, har en jävla attityd mot mig o tjabbar på mig för jag VARIT SJUK! "kolla anslagstavlan" ah men lätt att göra det när man är sjuk är det så jävla svårt för henne o öppna sin förbannade lilla skatnäbb o kläcka ur sig att vi har uppsats den 26/2 eller?!??!?!?!? Jag va lixom på senska lektionen just då! men hon har ju sååååååå jobbigt med tågförbindelser mellan växjö o nybro så hon MÅÅÅSTE ju lägga engelskan samtidigt som svenskan på måndagarna. KÄRRINGJÄVEL.
Har ingen som helst respekt för sånna högfärdiga små damer. O behandlar hon mig med den attityden en enda gång till ska hon få se ett riktigt jävla snespel.
BITCH!

Ovido - Quiz & Flashcards